Huh, sain kuin sainkin itseni ylös sängystä jopa jo näinkin varhain. Eilen oli kyllä mukava ilta, lähdin kaverin kanssa keskustan sokokselta metsästämään yhtä tuotetta, joka kuitenkin oli loppunut hyllystä. Käytiin siinä sitten vielä stockalla ja Hakaniemenki sokoksella, vesiperä molemmissa, on se kumma!
No, pientä turhautumista epäonnistuneesta metsästysreissusta lievitti loistouutinen, nimittäin se että finnkinolla oli kuin olikin vielä vapaita paikkoja Alice in Wonderland -ensi-iltaan! Kaveri oli saanut jostain vapaalippuja, joista yhden se sitten armeliaasti lahjoitti mulle, kiitos vielä!<3 Leffa oli aivan IHANA, eikä sitä yhtään pahentanut eräskin pörröpäinen Hatuntekijä... ah! :D 3Dnä kannattaa ehdottomasti kyseinen filkka käydä katsastamassa, tää oli mulle toinen kerta kolmiulotteisuuden ihmeellisessä leffamaailmassa, enkä pettynyt tälläkään kertaa(vaikka mun ekat lasit ei toimineetkaa, mur).
Sellasta eilen. Hassua oli kyllä myös Mäkkärin ohi kulkevat ihmiset, joista vähintään joka toinen kaatui tai muuten tanssi vähän jäätanssia siinä jalkakäytävällä. Mahtoi olla liukas kohta :D Ei ketään onneksi näyttänyt pahemmin sattuvan.. huumoriarvoo oli kyllä senkin edestä, varsinkin yks pariskunta, jotka vuorotellen koikkelehtivat kumoon :D
Ainiin, kerrottakoon tässä vielä senkin verran, että en siis enää ole köyhä turhanpantti, nykyään olen köyhä opiskelija! JEE! Aloitin siis tammikuussa opinnot täällä Helsingissä. Tavoitteena olis sosionomin tutkinto taskussa kolmen vuoden päästä :) Koulusta oon tykännyt tosi paljon, oon tutustunut jo muutamaan tosi hyvään tyyppiin ja muutenkin meininki on ollut mukavaa. Aika vähän bileitä meillä kyllä on ollut, lisää sais tulla niin alkais tuntua vähän enemmän opiskelijaelämältä tämä! ;D Kyllä täällä osataan ainakin, fuksiaiset oli mahtavat! :D
Jeps. Kai sitä täytyis suihkuun suunnata ja ehkä lähteä jossain vaiheessa metsästämään kynsilakkaa ja muita ostoslistalla mainittuja hyödykkeitä. Kivaa lauantaita, ihana kevätkin on jo melkein täällä, en oo kyllä verhoja vielä uskaltanut avata mut toivotaan aurinkoa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti