perjantai 19. maaliskuuta 2010

Ihana aamu

Voiko olla ihanampaa aamua kun tämä. Heräsin yhdeltätoista, sammutin herätyksen kertaakaan torkuttamatta ja nousin(tai oikeestaan laskeuduin) autuaasti venytellen sängystä. Avasin tietokoneen ja nautin kaikessa rauhassa ravitsevan ja maittavan aamiaisen. Käytin reilusti aikaa pukeutumiseen ja meikkaamiseen ja tarpeeksi heräiltyäni lähdin kävelemään kiireettömästi kohti koulua ihanassa kevätsäässä! Tai näin sen ainakin olis pitänyt mennä.

What REALLY happened:
Heräsin puoli seitsemältä kännykän herätykseen. Torkutin kymmenen minuutin välein kunnes kello oli 20 vaille kahdeksan. Mietin kuinka ihanaa oliskaan vaan jäädä lämpimään sänkyyn nukkumaan, hetken jo harkitsin koulusta lintsaamista. Pakottauduin lopulta kuitenkin nousemaan istuma-asentoon, jossa koomaisena istuin n. viisi minuuttia. Kun vihdoin sain itseni pois sängystä kello oli jo vaikka mitä ja oli pakko alkaa ryhdistäytyä. Söin nopsaa aamiaisen ja tarkistin netistä juna-aikataulut. Tajusin etten ehdi millään pakata laukkua ennen koulua, joten meikkasin nopeasti ja lähdin viisi minuuttia tavallista myöhemmin kouluun. Olin varma että myöhästyn, joten vauhditin askeliani ja saavuin kuin saavuinkin TASAN yhdeksältä hiki hatussa koulun aulaan. Mietin että missähän kaikki on. Tajusin, että koulu alkaa vasta yhdeltä. Olin että piippiippiip ja lähdin käveleen takas himaan.

Ei paljoa ketuttanu, kun olin aamulla oikeesti niiiiiin väsynyt ja sitte kouluun kävellessä mietin että tarkistaisko vielä kalenterista että monelta se koulu nyt alkaa, mutta ajattelin että kyllä minä nyt muistan että koko viikon koulu alkaa ysiltä. ERGh!!

No onni onnettomuudessa, sainpahan ainakin ylimääräistä liikuntaa ja ehdin jopa jo pestä vaatekaapin ovet ja siirtää vaatteet laukusta kaappiin. Että joo. Vielä olis aikaa johonkin.. josko vaikka söisin ja NUKKUISIN vähän :D Avautuminen suoritettu, amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti