tiistai 30. maaliskuuta 2010

Hehe

Juuri kun pääsin tosta kevätsiivouksesta angstaamaan, niin eikös tule puhelu tädeiltä että he olisivat tulossa tuomaan vuokrasoppareita yms. TÄNÄÄN huomisen sijasta! Tästä n. puolen tunnin varoitusajasta sainkin mitä oivimman kimmokkeen iskee imurin töpseli seinään ja eikun menoks sitten vaan. On se kumma miten pienessä kiireessä pystyy lähes ihmeisiin :D Ei tämä nyt läheskään täydellisessä kuosissa ole, kaikkee hienosäätöö pitää vielä tehdä mutta senverran voin sanoa että eihän tätä kämppää nytkään tunnista enää edes omakseen! Joku muu täällä varmasti asuu kun minä.

Tätien visiitin siirtymisessä oli sekin hyvä puoli, että näillä näkymin pääsisin lähtemään kotikotiin pääsiäistä viettämään jo huomenna. Jos siis hyvä tuuri käy. Pidetään peukkuja että Saara pääsee kotiutumaan mahd. pian ja näkeen niin montaa kaveria kun mahdollista! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti