sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

KARKKIPÄIVÄ!!

AH! Voisiko otsikko enempää oikeassa ollakaan. Uudenvuodenluopaukseni oli vähintään puolen vuoden karkkilakko, joka menestyksekkäästi pitikin pintansa, kunnes viime kuun viimeisenä päivänä pakon(koulustressin) edessä ratkesin. Kaverin kanssa sitten sovittiin, että tästedes karkkia saa syödä vain joka toinen sunnuntai. Tämä kauan odotettu sunnuntai sattuikin olemaan juuri elettävä sellainen :) Vaikka myönnettäköön, että tuolla alussa oleva kirjoitusvirhe onkin aika sattuva, melkolailla luopioksi itseni nyt tunnen. Mutta liha on heikko, minkäs teet!


Onneksi sain tänään muutakin tekemistä kun mieletön sokerinmässäily, siitä tuskin olis seurannut mitään oksetusta parempaa. E:n kanssa kokkailtiin currypataa hänen kotonaan(E kokkasi, mä hoidin syömispuolen..) ja sen jälkeen lähdettiin vielä Forumin viimeisille minuuteille kynsilakan perässä.  Jos nyt jotain huonoja puolia pitää keskustassa asumisesta mainita, niin ensimmäisenä tai ainakin top kolmosessa on ehdottomasti rajattomat shoppailumahdollisuudet. Melkein missään ei voi kulkea etteikö naaman eteen pompsahtaisi milloin mikäkin vastustamaton vaate, koru, kenkäpari... !! Varsinkin tällaiselle heikkoluontoiselle tallaajalle on melkein mahdotonta silmien(JA LOMPAKON) sulkeminen ihanilta pakkosaadatoihetinyt-tuotteilta. Toivon hartaasti, että kyseessä on vain tuoreen helsinkiläisen alkuhuuma, ja jonkun ajan kuluttua maidonostoreissulta kotiutuu kuin kotiutuukin ainoastaan se maito.

Kynsilakka Seppälästä. (Epätarkka kuva sattuvasti piilottaa sinnepäin-lakkausjäljen ;))

Huoh. Biancosta bongasin ihanat saappaat -50%, ja eikös nekin näyttäneet muutaman liikkeenympäritallustelun jälkeen niin upeilta että visaa olin jo myyjälle tarjoamassa. KUNNES tämä ilmoitti, että laitteessa on häiriö ja vain käteinen kelpaa! Juoksin siinä sitten otolle, joka jostain syystä antoi mun nostaa vain puolet kenkien hinnasta! Katetta kumminkin on eikä mun tietääkseni tilillä mitään nostorajoja ole, ainakaan noin pieniä.. Jokatapauksessa, E olis kyllä lainannut jos olis kyennyt, jostain syystä hänkään ei onnistunut käteistä nostamaan. Itku kurkussa(noennytsentään) menin ruinaamaan jos kengät saisi varaukseen vaikka kyseessä olikin aletuote. Myyjä onneksi oli ihan samaa mieltä, joten kaikille suomen Otoille tiedoksi, huomenna PAREMPI ANTAA MUN NOSTAA RAHANI!! Nih.

Ainiin, aiemmin päivällä onnistuin ostamaan elämäni ekat korvikset. Lähemmäs 20 vuotta harkittuani päädyin viimeinkin viikko sitten rei'ittämään tarkoin varjellut korvalehteni. Jäljellä oli vaan aika karmeita harjoituskorvisvaihtoehtoja, mutta en uskaltanut enkä malttanut enää jäädä odottelemaan täydennystä, joten nyt korvissa kimaltelee kivat sateenkaaren väreissä helkkyvät muovitimantit. :D Tänään kuitenkin Ninjasta lähti euron korvistelineestä mukaan yhdet hienot vihreät roikkukorvikset. Kunnolla sälää korviin heti vaan kun on kerran sille linjalle lähdetty! Harmi vaan kun näitä harjotuskoruja pitää pitää vielä se muutama viikko... JC:stä ostin(alesta ylläri myös) ihanat oranssit muovirenkulat, mätsää MELKEIN mun oransseihin rakkauskiiltonahkakorkkareihin! :D

Aika ällö olo noista karkeista sitten kumminkin tuli. Mitähän muka sitten odotin. Huomenna äiti junailee tänne, joten pitäis varmaan kuormittaa taas patjaa pikkuhiljaa että olis sitten pirtsakkana ikeassa! Täytyy ehtiä hakemaan ne saappaatkin vielä ennen äitin tuloa, ettei se joudu järkyttymään niiden hinnasta :D

Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti