..no ainakin kävellyt! Ja jos en nyt ihan jäälle uskaltautunut niin sillan yli, mut kuitenkin. Toissapäivänä(oonpa ollut laiska bloggaaja!) kävin siis E:n kanssa pikku kävelyretkellä Seurasaaressa. Olin katsonut mittarista että onpas mukavasti muutama plusastekin, kyllä ihan hyvin tarkenee uudella kevättakilla ja farkuilla. En ilmeisesti ollut mittaria katsoessani ymmärtänyt tarkastaa säätilannetta, ulkona nimittäin oli ihan mukava pikku tihkusade eikä auringosta tietookaan! Seurasaareen kun päästiin oli takki ja sukat läpimärät ja olosuhteiden pakosta kotimatka sujui mukavasti ihanan lämpimässä ja KUIVASSA bussissa :) Laiskuudesta ei siis missään nimessä ollut kysymys! :D Paska reissu mutta tulipa tehtyä! E:n kanssa mietittiinkin että onpa nyt Seurasaari vierailtu niin ei tartte enää mennä! No eivaan, hauska reisu se oikeesti oli ja Seurasaari saa odottaa meitä uusintavierailulle, kunhan kesä suvaitsee saapua ja sen myötä (toivottavasti) kuivemmat kelitkin.
Eilen olikin sitten koulua yhdestä alkaen, ja sen jälkeen oli tarkotus käydä M:n kanssa ostamassa H:lle synttärilahja. Kyllä me se lahjakin saatiin ostettua, kaiken muun ohella.... En vaan tajua MIKSEN voi vieläkään käydä keskustassa tekemättä heräteostoksia!!??! Onneksi muhun on juurtunut joku vain_alennustuotteita -asenne, se on kyllä pelastanut paljolta... Tosin siinäkin on se vika että tulee ostettua paljon turhaa koska ''se nyt oli puoleen hintaan!'' Onneks joskus voi olla ihan tyytyväinenkin. Tällä kertaa ostin JCstä söpön vihreän perhossormuksen, Ginasta hupparin ja sit Anttilasta löysin sattumalta Green Dayn 21st Century Breakdownin 8 EURON HINTAAN ja se oli pakko tietenki ostaa vaikkei mulla olekaan mitään millä sitä kuuntelis, paitsi tietokone mut sekin sisältää kyseisen albumin biisit jo, täysin laillisesti tietenkin............ Mut on se vaan niin eri asia omistaa ihan käsinkosketeltava levy, jotenkin paljon intiimimpää! Joskus minä kuolen, mutta rakkaus Green Dayhin ei milloinkaan.
Ja mitäs tänään. Väkisin vääntäydyin hereille aamulla ja kävelin vesisateessa kouluun. Siellä tehtiin sellasta ryhmätyötä, joka piti elävöittää draamalla ja sainkin sitten kunnian esittää jalkapalloilijaa nimeltä Mauri ''Ricardo'' Perhonen, joka loukkaa jalkansa ja edessä häämöttävä Englannin Valioliigaura katkeaa ennen alkamistaan. Oli kyllä traaginen rooli! :D Nojoo mut kohtuu kiva päivä oli tänään, meidän sosionomit on kyllä mahtavia ja ryhmässä on kiva olla. Sain jopa suunikin auki pari kertaa päivän aikana(muutenkin siis kun oli pakko) ja olen ylpeä itsestäni.
On tää kevät kyllä kumma, ei tartte kun vähän auringon näyttäytyä sillon tällön ja lumen alkaa vähän sulaa niin tää tyttö on kyllä niin huumassa ettei toista! Tiedä mikä siinä on, hormonit alkaa jyllätä aina keväisin, rakastun jokaiseen tapaamaani kakslahkeiseen ja muutenkin on niin hyvä mieli melkein koko ajan! Pelottaa vähän että koska täältä tullaan alas ja rytinällä :P Mut nautittakoon tästä nyt.
Ja ah, kevät ja vielä vähän arasteleva auringonpalo paljastaakin ärsyttävästi kaikki pölyt ja liat ja sotkut joita mun kämppä on näköjään täynnä! Äsken kun tulin koulusta niin hetken mietin että näköjään ne tornadot voi paikallistua ihan tällaseen tavalliseen pikku yksiöönkin. Kevätsiivon paikka! Koskakohan senkin sais aikaiseks, tuntuu olevan niin paljon kaikkee muuta tärkeää tekemistä mm. facebook... Tosin yksi yö tässä dataillessani kattelin hetken pihalle ja tajusin että onpa törkyset ikkunat mulla. Siinä sitten kahden aikaan yöllä aloin jynssätä ikkunalaseja ja kyllä nyt on ''kirkkaat''! No näkeepä ainakin läpi jossei muuta :D Niin ja noita verhoja mun pitikin itseasiassa vähän järkätä uuteen kuosiin, tjena!
Kevättä! <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti