keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

Moi

mä olen Saara ja mä olen laiska. Tai no, itseasiassa just tällä hetkellä en tunne olevani niinkään laiska, vaan aikaansaamaton. No en nyt ihan aikaansaamatonkaan, mutta vääriä asioita aikaansaava! Vääriä ja vääriä, mulla on tänään 'vapaapäivä' koulusta, ja pitäis tehdä itsenäisesti yhtä ryhmätehtävää. Olin varautunut tänään nukkumaan pitkään, mutta heräsinkin jo ennen kymmentä ja päätin reippaana tyttönä nousta ylös. Söin kunnon aamiaisen(eilisen ruoan jämät) ja tulin ylläri ylläri dataamaan. Oon tässä järjestellyt vähän tavaroita ja sen sellasta. Avasin jopa wordin ja copypastesin jotain juttuja ennaltaehkäisevästä mielenterveystyöstä! Mutta siihen se sitten jäikin. Tuntuu taaas siltä, että oon ainoo meidän ryhmässä joka ei tiedä mistään mitään eikä tajua mitään. Ja jos mulla sattuukin olemaan joku käsitys tai mielipide jostain niin en uskalla sanoa sitä koska pelkään että muut pitää mua ihan dorkana tai että oonkin ihan väärässä. Sama juttu tän itsenäisenkin jutun kanssa. En ''uskalla'' tehdä tätä, koska jännitän sitä hetkee kun mun pitäis näyttää oma aikaansaannokseni muulle ryhmälle ja ne ajattelee että 'miksei toi saara osaa mitään ja joudutaanko kaikki nyt tekeen uusiksi' ja sitten ne ei kehtaa sanoa sitä mulle. Ja jos kehtaa niin siinä menikin sitten loputkin itsetunnosta. Oon kyllä kiinnostunut tästä aiheesta, mutta oon vaan ihan tuppisuuna ja varmasti muut ajattelee ettei mua voisi vähempää kiinnostaa ja meen vaan muitten siivellä. Tää olis paljon helpompaa, jos muut olis samalla viivalla. No jaa, täytyy vaan yrittää skarpata. Miten se sitten ikinä onnistuukaan. Kerpele.

Ihanaa, kun kevät tulee! Tekis niin mieleni sanoa että se on jo täällä, mutta enpä uskalla. Se vois vaikka pelästyä ja lähtee pois. TAAS. Aurinko paistaa ja plussaakin näkyy olevan muutama aste. Jee! :) Odotan niin kesää... Ja varsinkin kesäkuun kahdeksatta. Siinä on päivä jonka jälkeen voin kuolla onnellisena. Green Day <3 Meillä oli kaverin kanssa hirveet suunnitelmat lipunoston varalle, oltiin varmoja että ne menee sillä samalla sekunnilla kaikki kun ne vaan myyntiin tulee. Olen siis seisonut puolitoista tuntia 20 asteen pakkasessa Helsingin Tiketillä jonottamassa, kaveri oli samaan aikaan Seinäjoella koneella ja puhelimessa kyttäämässä. Oltiin sovittu, että soitetaan heti toisillemme jos jompikumpi saa liput. Kun pitkän ja jäätävän odotuksen jälkeen olin saanut kaksi maagista vihreää piljettiä käteeni, heittänyt muutaman voltin ja kiljunut ääneni onnesta käheäksi, soitin S:lle. S vastaa: 'Mää sain ne liput' Minä: Niin määkin!!!'  Samalla minuutilla oltiin molemmat onnistuttu pääseen lippuihin käsiksi, ja tilanne oli siis neljä lippua kahdelle hengelle. :D Onneksi saatiin ylimääräiset kaksi hiljattain myytyä. Toivottavasti en kuole onnesta sinne keikalle! Vasta keikan jälkeen olen valmis :D <3

Pitäis varmaan jatkaa siivoomista! Tai vaihtoehtoisesti ton koulutehtävän tekemistä. Holla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti