Omia julkaisemattomia fiiliksiäni eiliseltä: "Lauantai ja ulkomuoto kuin viidennen päivän darrassa. Ja olo sen mukainen. Silmät kuin pandalla, ei meikkiä, mahdollisimman löysät collegevaatteet päällä, väsyttää ja muutenkin ihan kujalla koko ajan. Syynä tämänhetkiseen olemukseeni ei kuitenkaan vastoin kaikkia oletuksia ole alkoholi, tällaisen olon saa aikaan ainoastaan ojentamalla kaverille auttavan kätensä!
Kyseessä on kuitenkin tällä kertaa ihan mielellään tehty palvelus. H nimittäin lähti risteilylle ja jätti kaksi pientä ihanaa vauvaansa mun ja M:n hoteisiin viime(pe-la) yöksi. Tehtäviin kuului vauvojen ulkoiluttaminen, ruokkiminen ja seurana oleminen. Vauvat, meidän antamilta lempinimiltään Riiviö ja Panssarivaunu, ovat siis H:n ihanaiset koiruudet, joille raivattiin heti ensikohtaamisesta paikka sydämeen.'' Sellasia tunnelmia, en ehtinyt tota eilen julkaista niin tulipa tässä nyt sitten.
Pikku Riiviö <3
Mutta jatkoa. Vauvojen lenkittäminen oli jo seikkailu itsessään, olis pitänyt ottaa sukset mukaan niin ei olis tarttenut kun antaa hauvan viedä ja nauttia maisemista. Sukset oli kuitenkin valitettavasti jäänyt matkasta, joten siinä sitten parhaamme mukaan koitettiin pysyä hauveleitten perässä kengät lunta täynnä. Ei niitä voi kun rakastaa <3 Muuten ilta sujui leffoja katsellessa, iltaan mahtui Kiellettyä hedelmää, Maissilapsia sekä Troijaa. Maissilapset oli kyllä melkoinen elämys, välistä naurettiin vatsat kippurassa loistavasti toteutettuja paint-efektejä ja välillä mua ihan oikeesti vähän pelottikin. M:n mielestä koko leffa oli lähinnä naurettava. :D H oli järjestänyt meille jääkaappiin tortilla-ainekset, ja niitä sitten VÄSSÄILTIIN ja oltiin tyytyväisiä :) Kesken Troijan raahauduttiin H:n megasänkyyn tutimaan ja saatiin petiseuraakin ;) Oli ihanaa, pian uusiks! H:n ollessa itsekin kotona tällä kertaa tietty.
Tällaisissa. Remonttipöksyt ;)
Tänään oli tarkotus mennä E:n kanssa Valtteriin, mutta kelloja olikin siirretty joten pääteltiin ettei enää kannata lähteä. Päätin siis lähteä alepaan maidonhakureisulle. Heitin päälle vaan ekat rytkyt jotka silmiin sattu, tässä tapauksessa remonttikollarit ja abipaita. Liikkeelle lähdin siis tosiaan suoraan sängystä herättyäni, ja oli sitten ihanan noloa alepan kassalla kun siihen tulikin söpö myyjäpoika kuittaamaan mun maidon, omenat ja karkkipussin ..
JJJAAA kivalla aasinsillalla päästiinkin taas karkkipäivään! AH! Omnomnom, miksi oi MIKSI en osaa pysyä kohtuudessa??!!? Päivä vasta puolessa ja oon jo taidokkaasti tuhonnut jättipussin karkkia ja konvehtirasian! No en nyt ihan kokonaan mutta kuitenkin. Huoh. :D
Lähdetään E:n kanssa kohta kävelylle, ajateltiin suunnata Seurasaareen.. katsotaan minne kevät meidät johdattaa! Adios!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti