maanantai 16. marraskuuta 2009

ommmg.



Tänään oli ihme löysäpäivä. Eilen menin nukkuun taas joskus kahdelta yöllä, mikä ei sinänsä ole myöhään siihen nähden että on työtön opiskelupaikaton teini... Mutta jokatapauksessa, aamulla olisin autuaasti nukkunut vielä kun äiti pyysi mua mukaansa mummulaan. No jaksoin jotenkin hilautua sängystä ja mummulassa olikin mulle aamupalaks kalasoppaa nams! Käytiin äitin kanssa vielä mettälenkillä ja kahvin jälkee tultiinki takas kotiin. Kaveriki olis tullu moikkaan ruokatunnilla, mutta kieltäydyin koska olin uninen. Illalla toinen kaveri pyys leffailtaan, kieltäydyin koska en jaksanut. Oon minäki.

Illalla innostuin sitte kokeilemaan tollasia toooosi söpöjä pikku lettejä veljelle... Harjoituksen puutetta ei varmaan tarvi edes kertoo.... :DD

Huomenna sit kaverille. Olis kiva saada taas jotain elämää, mut töitäkään ei jaksaisi millään hakee ennen joulua... möööh.

gudnait, mmo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti