maanantai 15. maaliskuuta 2010

JEJ!

Ihanaa, sain kun sainkin haettua rakkauspakkaussaappaat himaan! Ei tarvinnut edes Ottoa käydä moikkaamassa, kun löysin kotoa sen verran käteistä. Enkä olisi edes uskaltanut ottaa sitä riskiä että otto olisi vieläkin vihoitellut ja olisin joutunut julkisesti räyhäämään sille..


Saappaat ovat siis Salome Boot -merkkiset, Forumin Biancosta ostetut. Väri on ruskea(sen verran jopa minä osaan sanoa), kuitin mukaan sävy on 22, en oo niin taitava että osaisin tätä sen paremmin kuvailla :D Kuva kertonee olennaisen:

No okei, ei toi kuva nyt värin puolesta ainakaan järin havainnollistava ole eikä korkokaan ihan näy, ehkä joskus saan aikaiseks kuvailla noita ihanuuksia vähän tarkemmin :) Täytyy mennä vielä suihkimaan noi Pedagin suojasuihkeella, niin pääsevät sitten koeajolle rautatieasemalle äitiä vastaan!

Aamuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti