lauantai 10. huhtikuuta 2010

On siis kevät

 ja tämä tyttö on kipeenä. No en nyt ihan kipeenäkipeenä, mut kurkku on kipee ja eilen illalla oli sellanen olo että olin varma etten herää koomasta ikinä. Eikä johtunut alkoholista!

Olin eilen tosiaan siellä Broncossa A:n kanssa. Ku mentiin sinne nii siinä tiskillä oli yksi poika ja olin lähes VARMA että se oli ihana MP, ihan saman kokonen, samanlainen paita ja sivusilmällä sen naamakin näytti samalta! Kaikenlisäks se vielä tuli sinne takaosaan missä meidän tapaaminen oli. Olin jo ihan hohteissa ja sydän pamppaili tuhattajasataa kunnes syynäilin sen naamaa vähän tarkemmin ja tajusin että ei helvetti. Se olikin joku TAPIO. Ja mun ilta oli luonnollisesti pilalla. :D Ei vaineskaa. Istuttii siellä joku 1,5 tuntia ja juotiin parit sidukat, sitten lähettiinki menee ku A:n piti mennä kavereitaan moikkaan ja meki oltiin E:n kanssa puhuttu että tehtäis jotain yhdessä. Siitä menin sit E:n kämpillä käymää ja sieltä suunnattiin ylläriPYLLÄRI Mäkkiin. 2 euron juustoo ja mcflurry daimilla, perussetti.

Mäkistä mentiin käyttämään E:n vikat finnkinon vapaaliput. Olisin halunnu nähdä I love you Phillip Morris, mutta E:n mielestä Jim Carrey on jotenki huono???(Onks siinä ees Jim Carrey??!!?) Jotenka päädyttiin valkkaamaan Reindeerspotting, josta kumpikaan ei tiennyt muuta ku että se on joku nistileffa plus että se oli buukattu niin täyteen että sen oli pakko olla siis hyvä. Loogista, eikö?

Leffan alkamista odotellessa käytiin korkkaamassa Henry's pub, joka olikin sisäpuolelta yllättävän nasta mesta, narikan hintakin kuului ''omantunnon mukaan'' :D Tiskillä bongattiin mm. Wallu Walpio ja olihan siellä Jari Kurrikin. Siis tottakai. :D

Mut siitä leffasta. Se olikin siis joku dokkari sellaisesta nuoresta Rovaniemeläisestä narkkarista ja sen elämästä ja kyttienpakoilumatkasta Eurooppaan. Oli muuten tosi mielenkiintoinen aihe tuo, varsinkin kun kaikki oli (käsittääkseni) ihan täyttä totta. Leffan aikana tajusin että tollasessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa tuun tulevaisuudessa ehkä tekemään töitä. Paha vaan, kun kaikki piikitykset näytettiin (ja niitä tosiaan oli MUUTAMA) ja aina kun neulat otettiin esiin niin jouduin katsomaan muualle. Ammattimaista. :D Oli kyllä hauska kun aina piikityskohtauksen näkyessä vieressä istuva tyttö (ei siis E) ja minä molemmat käännettiin pää välittömästi muualle. :D Leffan loputtua E kysyy multa että miten se päättyi?? Se oli NUKAHTANU ::DDD En tajua miten se oli mahdollista.

Jepjep. Nyt odottelen koska H heivaa siskonsa ja lähtee mun kanssa tekemään jotain. Ulos tekis mieli kovasti, toivottavasti en kuole sinne tässä flunssassani :D H:lla on kuulemma myös joku leffa mikä vaatii katsomista, joten ehkä tää tästä. Illalla olis tarkotus ehkä nähdä E:tä (vaihteeks) mut se pääsee vasta kymmenen jälkeen huoh..

Nomut nyt mo :D

2 kommenttia:

  1. Kuulepas nyt Ässä! Nyt rupeat vähän skarppaamaan ja ryhdistäytymään tämän blogin ylläpidon kanssa, koska muuten täällä 200 kilometrin päässä ollaan ihan tiedottomia sinun mielenkiintoisesta elämästäsi! Joten koitapa nyt sitten kirjoittaa ja vähän ÄKKIÄ!!!!!!

    VastaaPoista