perjantai 9. huhtikuuta 2010

Joka päivä

...ja joka ikinen yö. Oon ihan hulluna koukussa näihin Jos rakastat-leffan biiseihin jotka löysin youtubesta tänään, enkä ole edes nähnyt kyseistä leffaa :D Oon kyllä kuullut ettei leffana ole mitenkään erikoisen säväyttävä, mutta musiikkiosuus on vissiin ihan jees. Kyllä nyt tekis mieli tää itse katsastaa, oonhan kuitenkin tavannut itse Chikenkin mm. kaupassa KIITOS E:N! ::DDDD

Vitsi mulla on ollu TYLSÄÄ tänään. Mun viikonloppu alkoi jo keskiviikkona ja eilen ja tänään heräsinkin joskus puolenpäivän maissa. Tänään ''aamulla'' oli vielä kurkkukin kipee ja on edelleen aiaiai. Tarkotus olis kuitenkin lähteä tänään yhteen tutortapaamiseen Broncoon A:n kanssa, jos nyt ees löydän sinne, ei hajuakaan missä se sijaitsee. :P Jos vaan jaksaisin vääntäytyä suihkuun.. Ei siellä kuitenkaan oo ketään muita paitsi ne tuutorit, A:kin on lähdössä johonkin sieltä jossain vaiheessa ja äh. Ei kyllä liikaa huvittaisi mennä kun M ja H:kaan ei tuu, mutta pakko mun on mennä kun itse ehdotin joskus niille tuutoreille että pidetään tämmöne yhteistuutorointi.. :D

Mun kämppäkin näyttää niin hyvältä tällä hetkellä... En oo kahteen viikkoon jaksanu tiskata enkä muutenka siivota.. Ärsyttää tällä hetkellä kaikki. En jaksa sitä enkä tätä ja pitäis mennä sinne ja tänne ja soitella puheluita ja täyttää lomakkeita ja plääplää.
                                  
Ja turha väittää että on sekaista. :D Huom. julisteet ovat ainoat jotka sain käsiini ja ovat peittämässä tyhjiä ja kolkkoja seiniä.. Vaikka toi Pinkin julkka onkin mun mielestä sen verran hieno että se saattaa jopa jäädä vaikken mikään fani olekaan.
Kaunis ikkunani. Tyynykin se sieltä pilkottaa kun lueskelin vähän kirjaa romanttisesti ikkunalaudalla :D

Taidan pakottautua suihkuun. Howdy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti