tiistai 6. huhtikuuta 2010

HUNGRY

Anteeksi mielikuvituksettomuuteni, mutta nyt on niin nälkä että näköä haittaa ja taju lähtee. Kun pääsiäisen jäljiltä eilen kotiuduin takaisin tänne Hesaan niin muistin että olin tietty fiksuna tyttönä ennen lähtöäni syönyt kaiken ruoan kaapeista homehtumasta ja KAUPAT OLIVAT TIETENKIN KIINNI. Löysin muutaman digestiven ja niitä järsin illalliseksi eilen.. Tänään aamulla ennen koulua kävin ostamassa aamupalaa alakerran Siwasta joka sekin petti mut eilen! Nojaa. Nyt odottelen inspiraatioo että mitäs sitä tänään syötäisiin. Nälkäkuolema tulee enneku keksin mitään. Tervetuloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti