Hellurei! Otsikolla haluan viitata yhteen tämän hetken parhaista ja suoraan sanottuna kuumimmista TV-sarjoista, jossa kyseinen biisi toimii tunnarina. Kyseessä on tietenkin loistava True Blood. Yks kaveri joskus kertoi mulle tästä sarjasta ja että se on loistava, ja kun yle sitten otti sen ohjelmistoonsa niin silkasta uteliaisuudesta päätin tsekata. Kyllä kannatti! Eilenki kun katsoin maanantain jakson yle areenalta ennen kouluun lähtöä(heräsin tunnin etuajassa) olin kirjaimellisesti hullaantuneessa mielentilassa koko aamun... Se on vaan niin hyvä! Paatuneinkaan vampyyribuumin vastustaja EI VAAN VOI olla tykkäämättä!
Asiasta kukkaruukkuun. Kevät on kamala. Vihaan kevättä. No en oikeesti, mutta ei tää oo ihan normaalia mitä mulle tapahtuu keväisin... Oon ihan rakastunut yhteen poikaan enkä tiedä mistä näitä tunteita oikein tulee. :D Eikä tää oo yhtään kivaa koska tiedän että kun ihastun niin sitten ihastun kanssa enkä vaan pysty peittämään sitä vaikka miten yrittäisin! Se on vaan niin ihana ettei mitään järkee! Oonkohan huomenna enää tätä mieltä..
Ainii, eilen kun valittelin nälkääni täällä ja ylläri pylläri Facebookissa myös, niin sain muutaman loistavan ruokaidean kavereilta. Houkuttelevia olivat mm. 7 kpl euron juustoja, kanawokki ja kebab. ''Pitkällisen'' harkinnan jälkeen päädyin kuitenkin M:n ehdottamaan kana-makaroni -salaattiin, johon hän lähetti mulle vielä niin suussasulaan kuulosen ohjeen että pakkohan mun oli juosta naapurialepaan samalta istumalta :D Jouduin vähän soveltamaan ohjetta mutta omnom siitä tuli hyvää jokatapauksessa! Kiitos M ideasta! <3
Huh oon kyllä ihan kujalla, otin koulun jälkeen tossa joskus kahden aikaan ''pikku'' nokoset ja heräsin joskus kuuden-seittemän aikaan, ei yhtään tunnu että kello olis jo kaheksan! Meillä oli tänään sellanen seminaarijuttu sen ryhmätyön pohjalta, vähän mua jännitti puhua luokan edessä, en tajua miten vieläkin tuntuu että ääni tärisee ja sanat sekoo suu kuivuu taju lähtee ja unohdan kaiken?? Luulis että 13 vuotta teatteriharrastusta olis karsinu esiintymisjännitystä EDES VÄHÄN. No ihan jees se kuitenki meni, M ja H sanoi että vaikutin ainakin rennolta ja normaalilta :D Saatoin tietty saada vähän rohkeutta siitä kun seisoin siellä luokan edessä ja Yks hymyili mulle... ::::)
Mutta nyt taidan mennä E:tä tapaamaan jonnekin, Kamppiin vissiinkin. Meidän paidat on tullu! Saa nähdä millaset ne on.. :D Moikka!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti