Vaiko sittenkin tiistai? Olin viikonloppuna isoskoulutuksen finaalileirillä avustajana ja tuli ilmeisesti riehuttua siihen malliin, että tänään ollaanki sitten kipeenä. Onneks ei ollu mitään erikoista koulussa, tekstailin Mlle aamulla ja arveltiin että ehkä Arto ei liiemmin hermostu vaikkei mua tänään luennolla näkyiskään. Harmittaa, koska ulkona on ekaa kertaa tänä vuonna yli 15 astetta lämmintä ja olis ollu ihana aamu kävellä kouluun :/ No, toivotaan että lämpöä piisaa vappunakin, tosin mieluummin tuolla ulkona kun mun ruumissa! Vaikken usko että mulla nyt ainakaan olis kuumetta, toivottavasti tää parantelupäivä auttaa ja saisin vappuna riehua ''suunniteltuun'' tapaan :)
Mutta siitä leiristä! Sain Maarialta kutsun avustamaan ja pitkän pähkäilyn jälkeen päätin lähteä. Oon ollut parina viime vuonnakin siellä avustamassa ja on ollut niin hauskaa että oksat pois! En tiedä miksi ees epäröin :P Kenties välimatkan takia? Jokatapauksessa oon äärettömän tyytyväinen että lähdin! En edes tajunnut kuinka ikävä mulla oli ollut niitä kaikkia ihania sulosia ysikolmosia jotka kävi läpi viimesiä isoskoulutusaikojaan! Myös kaikki avustajat oli ennestään tuttuja ihania ihmisiä joita ilman leiri ei olis ollut yhtä kiva :) Vaikka En kanssa vihataankin toisiamme sydämiemme pohjasta niin kyllä meidän nahistelu oli ihan oleellinen osa leirifiilistä :D Ja kyllä se mua oikeesti rakastaa, oon varma siitä :D köh köh... :D
Leirin ohjelma piti siis sisällään mm. isoskokeen kirjallisen ja käytännön osuuden, iltaohjelman järkkäämistä ja ilmeisesti oppitunteja, ja kohokohtana ainakin meidän avustajien mielestä aina yhtä hauskan yövahtikoulutuksen! Mun osalta leiri oli lähinnä yleistä hengailua ja säätämistä, leiriläisten tekemästä iltaohjelmasta nauttimista ja yövahtikoulutuksessa ikkunasta karkaamista ja siivouskomerossa lymyilyä, for example. :D Myös isoskokeen käytännön osuudessa oltiin avustajat mukana eri rasteilla, joilla isoskokelaat kävi n.3-4 hengen ryhmissä. Ite olin seurustelurastilla, jossa avustajat ja leiriläiset puoliksi improvisoi tilanteen jossa leiriläinen ja isonen ovat ihastuneita toisiinsa. ''Näytelmän'' jälkeen tilanne purettiin ja käytiin läpi kuinka kunkin olisi pitänyt tilanteessa toimia. Mun ainoa toive enne koetta oli ettei tarttis olla En kanssa sillä rastilla. Avustajissa oli 5 poikaa ja KUINKAS KÄVIKÄÄN. No ei jouduttu kuitenkaa ''seurusteleen'' keskenämme joten tultiin jotenkuten toimeen. :D Eero antoi meille ihanan tittelin jota ei voitu olla mainostamatta jokaselle ryhmälle: ''Ja jos on jotain kysyttävää esimerkiks seurustelusta, meiltä voi kysyä, me ollaan parisuhteiden antisankareita''! :D
Yövahtikoulutuksesta olis niin paljon kerrottavaa, etten varmaan muista puoliakaan :D Homman nimi oli siis se, että yövahtikokelaat tulivat n. kolmen hengen ryhmissä vuorollaan tunnin mittaiseksi 'yöksi' sinne leirirakennukseen paimentamaan meitä 'leiriläisiä. Joitakin parhaita paloja oli esimerkiksi En ''viuhahdus'' pelkissä boksereissa tyttöjen puolelle, ja meinas törmätä 'yövahtiin' :D Loistava oli myös kun P meni keskellä yötä tiskaamaan aulaan ja sai tiskata ainakin kymmenen minuuttia ilman että kukaan tuli sanomaan mitään. Jn kanssakin saatiin juosta ulkona mielinmäärin ja syödä juustonaksuja poikien ikkunasta, rämistellä ja ulvoo naurusta tuulikaapissa eikä mitään reaktioo yövahdeilta :D Taidettiin järkätä niille ihan kiitettävästi tekemistä :D Myös ''Jyri 25vee'' sai mennä tyttöjen kämppään ikkunasta ja olla siellä peiton alla vaikka kuinka kauan, ja vaikka yövahdit kävi häätämässä mut pois sieltä ainakin kaks kertaa ei ne silti löytäneet sitä :D Sanoinki niille että 'kva kun toi jätkä saa olla tuolla mut mun pitää mennä omaan kämppään' eikä ne ees uskoneet mua! Hajos kiitettävästi yövahtityttö sitten kun se vihdoin löysi 'Jyrin' sieltä partansa ja nahkatakkinsa kanssa sätkä huulessa :D Oli yövahtikokelaat kohtuullisen kyrpiintyneitä vuoronsa loputtua!
Näkymä ikkunasta: MISSÄ YÖVAHDIT!???
KAIKKI jaksoi valittaa mun eriparisukista! :D SORI jos en halua olla tylsä!
Tää kävi kaverinsa kanssa moikkaamassa meitä seurustelurastilla <3
Pojat aika kuumina ;D
VOITIN! jaetulla ykkossijalla! (kyseessä läpsy)
Muutenki oli ihan sikahauskaa siis liiottelematta ihan todella hyperhauskaa :D Iltaohjelmakin oli huippu varsinkin kaikki leikit ;D Ja pakko sanoo ei varmaan tuu kenellekään yllätyksenä mutta YSIKOLMOSPOJAT ON NIIN KUUMIA!!! :DD Sorry pedofiiliyteni mutta no can do.
Ah. Oli kiva leiri. :) Ens vuonna niiiiin uudestaan jos mut vaan huolitaan!
Nyt koitan keksiä jotain välineitä ihmeparantumiseeni, mo!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti