Mahtavaa.Ulkona sataa. Mulla on nuha. Ja yskä. Ja aivastus. Ja nälkä. Ja Anssi Salmela on kaupungissa. HetkinenSIISMITÄ??!!?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????
Aivan oikein! Ikiaikainen, tähtiin kirjoitettu kohtaloni Anssi on Helsingissä tänään. Hartwallilla pelaamassa! Ainakin sen PITÄIS olla! Taisiis on se. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Mää oon niin fiiliksissä, että edes typerä keskeneränen juureni-tehtävä tai sade tai pikku flunssa voi mua tänään häiritä. No ehkä pikkusen voi, mutta mitäpä me pienistä ku pidetäänhä me sienistä! Ja Anssista :)
Huomenna olis vappuaatto ja tarkoitus mennä JPn luokse sitä juhlistamaan, jos sen kutsu nyt enää on edes voimassa. Ihanaa sadetta luvattu huomiseks :D Voi terrrrrve.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti