torstai 22. huhtikuuta 2010

KYSEHÄN ON SIITÄ

...että tänään on ollut mun elämäni huonoin päivä! Ainaki vähään aikaan. P oli täällä tiistaista saakka ja käytiin Tallinnassa, niin että oon jo valmiiksi ollu tosi väsynyt, ja kun tänään piti vielä herätä KUUDELTA(normaalisti seitsemältä) niin ei ollu kivaa. Ei yhtään. Kävelin sitten lätäköitä väistellen kouluun elintarvikehygienialuennolle. Se oli kieltämättä ihan mielenkiintoista ja aluks päivä vaikutti muutenkin ihan kivalta, mutta yheksästä neljään samalla tuolilla istumista tappaa kyllä fiiliksen loppujenlopuks melkosen tehokkaasti. Lisäks hygieniapassitesti oli ihan käsittämätöntä hepreaa mulle, mikrobikysymyksiä oli ainaki 20 sen luvatun kolmen sijaan ja ehkä yhteen kysymykseen tiesi vastauksen sieltä pohjustavalta luennolta.

Päivää ei kauheesti piristänyt myöskää se, että kun ekan kerran kuukausiin nään ihanan MPn ja varmaan ekaa kertaa rohkaistun sanomaan sille moi niin eiköhän herra ignooraa mut ja keskity mutristelemaan huuliaan Mlle! Voi moro oikeesti. Sama homma KVn kanssa. Ja jokaikisen miehen jonka kohtaan. Tiedän että oon hirvee ja joo, kukapa ei ennemmin kiinnostuisi Mstä kun musta mutta ei tää silti kivaa ole! Annan itelleni oikeuden valittaa tästä koska en voi tehdä muutakaan. Olen sellainen kun olen, mutta ei oo kauheen mieltä ylentävää huomata ettei se tunnu ketään kiinnostavan. Mur. Haistakaa paska kaikki maailman miehet!

Jjjjja muihin aiheisiin. P saapui siis tosiaan luokseni tiistai-iltana, ja keskiviikkona skippasin innostuneena opiskelijana yheksästä neljään -koulupäivän(HARMI :D) ja suunnattiin kokat kohti Tallinnaa. Laivassa oltiin ihan kuolemanväsyneitä ja nukuttiinkin siellä lattialla jonkun aikaa. Maissa sitte lähdettiin päämäärättömästi kävelemään kohti oletettua keskustaa ja löydettiin Hese, jossa puhuttiin sujuvasti ENGLANTIA vaikka mitä ilmeisimmin suomellakin olis pärjännyt :D Muuten oltiin niin väsyneitä, että aamupäivä menikin lähinnä murjottaessa ja hermot pingotettuina. Vaatekaupoissa ylläri kierreltiin ja kyllä mielialakin siitä sitten nousi loppua kohden, ettei mikään huono reissu ollut kuitenkaa :D Laivaan mentiin kaks tuntia aikasemmin, että saatiin varmasti oma loosi sieltä kahvilasta/baarista, menomatkalla ärsytti niin paljon ne eläkeläiset jotka omi koko osaston! Onnistuttiin onneks saamaan oma nurkkaus ja oltiinki onnellisia ku saatiin nukkua ''pehmeellä'' alustalla. Laiva oli kuitenki aika täynnä, ja saatiin koko ajan varoa ettei istuttu liian kauaa, niin että joku saalistaja olis sattunut huomaamaan potentiaalisen istumapaikan MEIDÄN loosista. Kunnioitus vanhempia ihmisiä kohtaan huipussaan siis! p.s. Joku mummo siihen kuitenkin änkes kun olin lehteä lukiessani varomaton. Kärsin kuitenkin rangaistukseni, haistelin ainakin kaks tuntia sen sulokkaita ödöörejä Pn nukkuessa vastapäisellä penkillä.

                                                         Reisua
 


Eilinen kulutettiinki sopivasti kotiSuomessa shoppaillessa. Ikinä en enää osta mitään. En varmana. Illalla kävin En kanssa kattomassa McLeodin tyttäret <3 samalla kun P järjesteli Alankomaittenreisuaan ja kokkas mulle chili con carnea omnom :D Illalla jännättiin olisko tuhkapilvi armollinen ja päästäis Pn koneen lähtemään ajallaan. Sanomattakin ehkä selvää että yö meni jutellessa ja ehkä vähän nukkuessakin siinä sivussa.

Ei mulla muuta. Paitsi sanoinko jo että paska päivä tänään? Vihaan kaikkea ja mikään ei mene hyvin!

p.s. Päivän positiiviset: P pääsi matkaan ja läpäisin sen hygieniakokeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti