Nyt kun oon jo vähän rauhottunut tähän stadin arkeen ja aikaakin on niin voisin vähän raportoida mun viime sunnuntai-maanantai -ohjelmastani. Olin siis V:n luona Tampereella, ikuisen rakkauteni kaupungissa. On mahtavaa kun on ystäviä, joiden kanssa ei tarvitse pitkänkään tauon jälkeen kokea niitä kiusallisia ''ensihetkiä'', jolloin vaihdetaan pakolliset 'no mitässulle nyt kuuluu hauska nähdä hehheh' -small talkit. Tälläkin kertaa heti nähtyämme alkoi juttu lentää tuttuun malliin. Tämä siitäkin huolimatta, että kohtaaminen tapahtui teineillä täyteen ahdetussa MAAILMAN PIENIMMÄSSÄ SIWASSA.
Ostettiin siinä sitten muutamat lonkerot iltaa varten jonka jälkeen suunnistettiin bussipysäkkiä kohti. V oli hommannut mulle sellaisen 24h bussikortin, jota en kyllä osannut käyttää eikä osannut oikeen se bussikuskikaan, tovin se sitä siinä pyöritteli ennenku sai sillä jonkun kuitin ulos. :D Siitä alkoi puolen tunnin köröttely kohti V:n asuntoa(ei vieläkään mitään hajua millä suunnalla se asuu). V kokkas ihanaa kanapastaa ja oli se vääntänyt omnom jälkkäritkin meille, kyllä kannattaa tuntea kokki :D Vaihdettiin kuulumisia ja katottiin X-factor joka btw on varmaan maailman huonoiten toteutettu formaatti ainakin täällä Suomen päässä. Illalla mentiin saunaan (V omistaa saunan WTF miksiminäen??!!?), mä sain kunnian lainata V:n upeita uimashortseja ja leikittiin vähän kesämiehiä lippikset päässä ja shortsit jalassa siinä pihalla... Meikkasimme myös toisemme ja lopputulos oli... no en nyt sano järkyttävä mutta MIELENKIINTOINEN. ::DD Myöhemmin lähdettiin vielä teineilemään lonkerot kourissa sinne jonnekin puistoon. Oli kyllä kaikenkaikkiaan mahtava vierailu! Naurua ei ainakaan puuttunut, niinkun ei muullonkaan V:n seurassa hengaillessa. Nii ja pääsiäisen kunniaks söin ne lakkaliköörikonvehdit! <3 Tänks V!
P.S. Reisun ainoa julkaisukelpoinen kuva tulee tässä:
McLeod's Daughters <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti