torstai 8. huhtikuuta 2010

Hahaha

Hassuja juttuja. Lähdin kävelemään kohti keskustaa, olin ylittämässä tietä ja joku amis päästi minut tien yli, kompastuin ratikkakiskoon. Katselin E:n kanssa telkkaria, kun lähdettiin pois kämpästä naurettiin hississä jotain juttua ihan hulluna eikä huomattu kun joku poika tuli hissiin ja naureskeli meille. Jatkettiin hysteeristä naurua ratikkapysäkillä ja E meinas lyyhistyä keskelle tietä. Kivaa perjantaita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti