Kappas vain kun puhuin taas läpiä päähäni! Ei tainnut Anssi olla eilen stadissa ei.. :D No mut kyllä se pian tulee I'm sure.
Oltiin eilen Mn ja Hn kanssa katsomassa Teakin Huorasatu yhtä mediatehtävää varten. Kyseessä oli näytelmän viimeinen esitys ja kuulemma niin loppuunmyyty että varauksillekin oli varauksia. H oli jollain ihmeen ilveellä saanut puhuttua meille AMMATTILAISLIPUT, joten maksettiin 12euron sijaan 3e. Käy :D Kun sitte mentiin hakemaan niitä lippuja siitä tiskiltä, niin tää nainen tiedusteli että voitasko vilauttaa hälle meidän ammattikortteja. Kaikki häkeltyy täysin ja H sanoo suvereenisti: ei meillä nyt oo niitä mukana. Johon M: ei meillä ees oo semmosia. HMMMMMM tytöt :DDD Saatiin kuitenki selvitettyä asia ja saatiin ne liput :D Oli kyllä pokassa pitelemistä...
Tää oli siis eiliseltä en tiedä miksi en julkaissut mutta tässäpä tämä nyt :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti