Miksei mulle tapahdu koskaan mitään??? ! No okei, oon ihan tyytyväinen että saan ''välillä'' vaan olla ja möllöttää mutta silti.....
Kuten arvata siis saattaa, ei oo tullu viime aikoina juuri mitään mainittavaa harrastettua. Vn kanssa oon lähinnä hengaillut(terve vaan jos tätä luet :D) ja se on ollut mukavaa. Nyt sen poikaystävä palas Suomeen ja mut on jälleen hylätty. Pystyn ehkä antamaan anteeksi. <3
MUTTA jotain ihanaa on tapahtunut, nimittäin koulut on alkanu!! Ei mulla onneks, varsinaisesti, mutta kaikkialla on taas elämää ja jotenki muutenki rakastan tätä vuodenaikaa kun kaikki kypsyy ja tuoksuu ja aaaaaaaahh! Plus saatoin ehkä nähdä eilen yhen kuuman ysikakkospojan jota oon koko kesäloman odotellu, samoin yks ysinelonen on aika jeessshh... ;P EN OO PEDARI!!! :DDD
Joo, jatketaan toisella kertaa, Tuomo on kotona ja koska en Paranormal activityn(HHHRRRR!!!:S) katsottuani pysty nukkumaan täälä dataluolassa niin isoveli auliisti myöntyi nukkumaan mun sängyssä ja mä voin mennä tonne taloon niin että annan veljelle nyt nukkumarauhan :) Konetta en tietenkään jaksa raahata mukana... :D
Yöt!
Saara, sulla on sata kertaa enemmän elämää kuin mulla. Mä istun aamupäivät kotona koneella, sitten meen töihin ja tuun illalla koneelle. En koskaan tapaa muita kuin asiakkaita :D Sulla siis on elämää!"!!! :P
VastaaPoista