perjantai 27. elokuuta 2010

Moi!

Joo, koitan nyt vähän tässä tärisevin käsin, toinen jalka haudassa ja testamentin laatimisen ohella vähän päivitellä tätäkin virtuaalista päiväkirjaa.

Vanhuus saavutti minutkin ja nyt tuntuu oikeesti siltä että tää on vähänniinku nyt last chanse jos haluan jotain vielä kokea tässä elämässä. En ymmärrä miten jotkut pystyy säästeleen ikäkriisiä keski-ikään asti, ku mulla on hullut paineet jo nytte! :D Ei mut tää ei oo hauskaa. Haluun vaan että vuosi menee tosi nopeesti(että saisin taas olla vuoden vanhempi, loistava logiikka tässä nyt) että voisin lähteä pois täältä näkemään maailmaa ja seikkailemaan ja kokemaan, etten ehtisi miettiä tätä uudestaan ja jänistää. Taas. Tää on nyt kolmas kerta ku oon lähdössä johonkin, tän on pakko onnistua, kolmas kerta toden sanoo!!

Nyt sitte. Tän tulevan vuoden aion tienata(rutkasti), ainaki sen kuussataa euroo minkä tarviin että pääsen au pairiks. Nyt se on täällä, julkisena lupauksena. Ei se tienaaminen vaan se lähteminen. Arf.

Olin tänään teatterissa(en harrasta aasinsiltoja) ja se oli mahtavaa!! Vammalan teatteri on mainio. :) Äiti osti ekstemporee meille liput viimeseen näytökseen ja kyllä sitte naurettiinki ittemme kipeiks siellä. Tossa näytelmässä olis ollu hienoo olla iteki mukana, prkleen Helsinki kun pidätteli mua. :( Nojaa oli kiva vaihteeks istua lavan väärälläkin puolella.

Huomenna PAARRTYYYYY, kaverit tulee ja sitten me syödään ja juodaan ja jutellaan ja nauretaan ja saunotaan ja valmistaudutaan iltaan ja vaatekriiseillään(ainakin minä that's for sure) ja biletetään aivan hulluna! :) Ja nyt kun manasin niin todennäkösesti huomenna vammalaan iskee elefantti-influenssa eikä kukaan varmasti biletä yhtään missään. Mutta oikeesti siis. Nyt pitäis mennä nukkumaan että jaksais herätä ja leipoo muffinsseja ja väsätä booli jajajajaja kaikkee kivaa ja nyt ajatus karkailee

ps. Oon rakastunu! Miks rakastun joka päivä? Miksen oo normaali? Miksen ole kylmä ja kova jääkuningatar jonka kaikki haluaa mutta joka ei halua ketään? Voisin jäädyttää kaikki tunteeni eikä olisi ongelmia laisinkaan. Ehkä herään aamulla sellasena. Ehkä en. Ehkä on hyvä asia etten.

Matkin Thing for the blingiä ja tuunasin lukiokalenterini(jonka sain sylviltä)! Otan siitä selkeän webkamerakuvan:

Lopuksi vielä jotain joka sulattaa mun sydämen. Ja kaikki muutkin ruumiinosat.



Kenenkään ei varmaan tarvi enää kysyä kehen oon rakastunu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti