Pitiki mennä pohtimaan M:lle Eminemin nenäleikkausepäilyjä! Katottiin ehkä muutama musavideo taas piiiiitkästä aikaa(pitkästä aikaa siis mulle) ja oon aivan rakastunu yllättäen... :D Mmmmmmhh on se vaan ihana :)
Juu. Eilen oliki sitten perinteikäs lauantai-illan huuma@Baron, viime lauantai jäi vallan välistä ja vierotusoireet meinas käydä sietämättömiks... Mutta oliki sitten taas täydellinen ilta.
MIKS ihmisten täytyy kehittää kaikesta niin jäätäviä ongelmia??? Jos joku tekee yhdenki virheen niin eikös asiaan täysin kuulumattomat ihmiset lappaa kaksin käsin herneenpalkoo sieraimeen ja oo vetämässä hirteen kaikkia jotka uskaltaa heidän suuntaansa hengittääkään. Joojoo, haistakaa paska. Itteeni lähinnä huvittaa mutta jättäkää helvetti soikoon mun kaverit pois asioista joihin ne ei millään tavalla kuulu :DDDDDDDDDDD
Ei sen enempää siitä. Baron+sen ihmiset=<3 (ei sarkasmia! :D) Ps. Oon aika varma että THE Dj
hymyili meille vahingossa .... <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti