lauantai 21. elokuuta 2010

You're my fever

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mää oon kipee. No nyt vähän helpottaa, mutta eilen tuntu siltä kun silmät räjähtäis päästä ja teki pahaa ja sattu urkkuun ja äääääh. Normaalille ihmiselle varmaan ihan tavalliset ja kohtuullisen lievät syysflunssan oireet, ku ei ollu kuumettakaan, mutta mä en ookaan mikään ihan tyypillinen sairastaja. Siinä mielessä, että aina kun oon kipee ni oon varma että kuolen. Varsinki ku mun pää on niiiin tuntoherkkä, en kestä esimerkiks yhtään sitä jos joku lyö mua vaikka tyynyllä päähän. Monta kertaa ihan tän vuoden sisällä oon meinannu alkaa itkee jonkun viattoman tyynysodan aikana kun ihmiset ei vaan sanomisesta huolimatta tajua jättää mua rauhaan kaulasta ylöspäin. ARGH! Oke harhauduin sivuraiteille, jokatapauksessa, eilinen flunssapäänsärky ei ollu mulle mikään pikkujuttu. No joo en kuollu eikä se nyt niin paha ollu ku olis voinu olla :D Taidan vieläki vähän hourailla.

Täytän ylihuomenna 20 vuotta, siis KAKSKYMMENTÄ VUOTTA. Oon niin VANHA. :/ Ja mitä oon saavuttanu elämässä?? En mitään!! Yhtään MITÄÄN! Onhan mulla aikaa mutta perse. :P Toiset vois tässä iässä siirtyä ihan tyytyväisinä suoraan kiikkustuoliin ja olla ylpee kaikista kokemuksistaan. Hmph. *kateus*

Tänään piti olla mun aikuistumisjuhla muutaman kaverin kanssa, mutta päätin sitte siirtää sen vasta ens viikonloppuun koska mulla ei kumminkaan olis ollu yhtään kivaa tässä olotilassa eikä vieraillakaan varmaan mitään helmee olis ollu täälä flunssapesässä. :P Mutta toisaalta tää on varmaan ihan hyväkin juttu, koska nyt ehdin(ehdin, vaan kuinka käykään) siivoilla ja järjestellä vähän muutenki paremmin ku mihin nyt olisin pystyny. Ja olisin myös masentunut syvästi tietäessäni että kaverit kreisibailaa Baronin tanssilattialla ilman mua. Joten, ens lauantai, here we come! ;)

Toivottavasti tää juttu helpottaa huomiseks, että pääsen tuttavaperheen tyttären rippijuhliin, ennenkaikkee odotan sitä ruokaaaaa!! :D Edes sitkein tauti ei hevillä poista mun ruokahalua, päinvastoin! Voisin syödä vaikka, koko elefantin!

Voi pikku Leeviä, sen tauti ei millään tunnu hellittävän, oli jo paranemassa mutta taas on kuume nousussa. :( Pikaista paranemista, pikkuveli! <3

Ei mulla muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti