perjantai 13. elokuuta 2010

tahtoohaluaa

Muhun on iskeny outo himo. Haluan SISUSTAA!! Okei ei se vissiin niin kovin kummosta oo yleisellä naisten mittapuulla mutta mulle se on vähän kyseenalainen mieliteko. Yleensä kun jotain haluan ja sen vielä saan niin kyllästyn alta aikayksikön. :P Mutta nyt. En oo ees käyny kämpässäni yli kuukauteen mutta oon silti saanut hienoja visioita siitä miltä sen pitäisi näyttää. ENsinnäki:

  • Haluun maalata seinät!! Mieluiten oranssilla! :)
  • Haluun KASVEJA!! Jukkapalmu olis kiva :)
  • Telkkari... ihan sisustuselementtinä vaan.......
Kun tota mun Helsingin kämppää remontoitiin mua varten niin maalit oltii jo ehditty ostaa ilman että mun mielipidettä oltiin paljoo kyselty. No kyllä mä niihin sitte myönnyin kumminki, ku en kehdannu olla myöntymättäkää, ja alkuun ne vaikuttiki ihan kivoilta. Kunnes sitte aloin potea pientä synkkyyttä ja tajusin että vaikka ne seinät oliski ollu täydelliset jollekin klassisen pelkistetyn tyylin ystävälle(mikä kovasti välillä haluaisin olla ja yritin muokata sisustuksestaki sellasta) niin ne ei oo täydelliset mulle. Mä tarviin VÄRIÄ ja sitä värin tuomaa lämpöö. Vähän sama homma, kun on just siivonnu huoneensa ja tulee se fiilis että vitsi nyt on kivannäkönen huone ku on siistiä. Sitte hetken päästä tajuaa että se hallittu kaaos oliki itseasiassa aika kodikas.
Seinien väri nykyisyydessään. Verhot kuvausrekvisiittaa.

Joku punakeltaoranssi vois tosiaan olla enemmän mun näköinen. Koitin kattella jo alustavasti netistä jotain värikarttoja, mistään en löytäny mieleistä sävyä! Eikö kirkkaan oransseja maaleja enää valmisteta??? Nojaa, ehkä kaupassa on paremmat värikartat... :P

Kasveja onneks on sukulaisilla yli oman tarpeen, mummulta kuulemma voisin saada ihka oman jukkapalmun (jej:) ) ja täti lupaili joskus että heiltä liikenis mahdollisesti jotain kivoja rehuja ikkunalaudallekin. Se ei liene siis sen suurempi ongelma.

Astetta hankalampaa voi puolestaan olla se televiission hankkiminen. Kun haluisin mielelläni jonkun kohtuu suuren(ei kannata tuumista kysellä, EI AAVISTUSTAKAAN.) kun E meni ja osti omansa ja ihastuin siihen, se oli joku 500 e että mun budjetille vähän hintava mutta jos alkais säästää ja menis vaikka TÖIHIN(minähän siis todella oon sitä sorttia joka vaan menee töihin... not)... :D No sainhan mä onneks joskus ja jouluna lahjaksi sellatten tietokoneeseen liitettävän ''digiboxin'', mikässen nimi nyt oli, jooku Anysee se tais olla... Jos vaan sais sen asennettua toimivaks tähän läppäriin niin enköhän sillä porskuta hyvillä mielin jonkun aikaa. :)

Jepjep. Sellasta tähän välii. Kohta voisin painella unten maille, mun unetki on nykyään kiinnostavampia kun valveilla vietetyt hetket. Viime yönäki näin taas kerran unta ystäväni poikakaverin veljestä. Oujee. Huomenna rakas Baron rakkaiden ihmisten kanssa, CAN'T WAIT!!! :)))))))

MO! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti