torstai 19. elokuuta 2010

Premium

En tajua miks kaikki aina valittaa otsikon keksimisestä, mulla ei ainakaan itellä oo moista ongelmaa ikinä! Mun mielikuvituksella ei oo rajoja! Kattokaa nyt mun otsikoita. Elämän suurimmat kysymykset ja vastaukset tiivistettynä pariin sanaan! Joo vois lopettaa otsikoitten ''keksimisen''. ps. join just äsken tölkillisen Kopparbergin PREMIUM-siideriä...

Oikeesti. Oon niin sairaalloisen koukuttunu tähän prkleen True Bloodiin. Maanantai on vielä niin tuskasen kaukana että oon ihan oikeesti suurkuluttanu kahta edellistä jaksoo ja osaan ne kohta ulkoo :D Somebody help me. Oon ihan kahden vaiheilla että pyydänkö Tuomoo warettaan ja polttaan mulle cdlle koko sarjan synttärilahjaks vaiko enkö. Toisaalta, jos nyt saisin ne käsiini, en muuta tekisi kun istuisin koneen ääressä silmät lasittuneina kunnes viimein olis pakko lopettaa ku jaksot loppuu. Sillonki alkaisin varmaan uusintakierroksen. Ja koska mun on PAKKO alkaa skarpata ton koulun suhteen nii tää ei olis ehkä mikään mun parhaista ideoista of all time :D Ja onhan se ihan kivaa että maanantaissakin on jotain odotettavaa.


Joo ja joku sais korjata mun kameran!!!! Tää yks laiska paska jatkaa ja jatkaa asian lykkäämistä... Vihaan asioida tommosissa asioissa, en tiedä yhtään mihin mun pitää ton kanssa mennä ja miten käyttäytyä...!??!!?!


Oke voisin jatkaa ton yhen jakson kattomista. Piti vaan käydä ripittäytymässä tässä välissä, kun alko hälytyskellot vähän soida. Nyt hyvällä omallatunnolla back to you, Eric. <3

////////EDIT//////:  10 minutes later: MIKÄ TOSSA ERICISSÄ ON!!??!! :DDD Se on hitto RUATTALAINEN!!! MIKS se on kuuma, ei ruattalaiset oo kuumia!!!! Ah :DDDD *kuolaa*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti