perjantai 23. heinäkuuta 2010

If you only knew

On vähän jääny tää kirjottelu, mulla on henkinen kriisi päällä....

Kesä on kumminki jatkunu kivoissa merkeissä, rentoilua, kavereita, baronireisuja....(kaiken pahan alku ja juuri) :D

Mikä siinä on että oon joku saakelin varattujen miesten magneetti...??? Kukaan VAPAA ei ikinä suvaitse kiinnostua musta, ne harvat(hyvin harvat) miehet jotka suostuu muhun päin katsomaan on aina AINA varattuja! Oon koittanu tätä filosofisesti pohtia mutta en ainaka vielä oo tullu mihinkää elämää suurempaan lopputulokseen.. :D Asiaa ei ollenkaan auta se että auttamattomasti ihastun lähes jokaseen tapaukseen... En ees tykkää vapaista miehistä! Ja se jos mikä on huolestuttavaa, kiva jos musta kehkeytyy joku homewrecker... :s Ehkä haluun vaan haastetta! PAH! Se viehättää mitä ei voi saada...


Oke joo, voisin nousta täältä alhostani pikkuhiljaa.... Oltiin tsekkaamassa Yyterin verrattomat hiekkarannat tossa viime maanantaina ja ah oli ihanaa...! Tota hiekkaa btw löytyy vieläkin kaikkialta, varsinki mun laukusta. Tämä neropatti kun ei viitsiny laittaa vetskaria kiinni ja laukku parka nälkäisenä haukkas aimo annoksen yyteriä kitusiinsa.. :)


Lievästä hiekottumisesta huolimatta Üteri oli ihana reissu, meille oli osunu kaunis ja aurinkoinen ja lämmin päivä, aallot oli ihania ja vesi ku linnunmaitoo! Eväätkin oli jees, seurasta puhumattakaan. Liikenteessä olin siis En, Vn ja Sn kanssa, sikäli mikäli ne nyt kellekään mitään sanoo. :P


Tonne pitäis mennä uudestaan taas pian, oltais vissii menty huomenna jos ei olis luvattu niin kakkaa säätä :/ No, Baroni kutsuu illalla joten eiköhän se siitä vielä iloksi muutu..(NOT :D) :P Sunnuntaina kesäjuhlat sukulaisten kesken, saapa ainaki kunnon krapulamätöt... :D Oon ihan hunningolla.

Jepa. E on vissiin kohta saapumassa tänne sieltä fakin Niksulasta, sitä ootellessa.

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti