sunnuntai 5. syyskuuta 2010

If I had you...

...sanotaanko nyt vaikka... Damian? Tai vaiks joku muu niistä miljoonasta miehestä jotka tällä hetkellä sais mielellään toimia kuumavesipulloina mun peiton alla...

On nyt ollu vähän hiljasta, kun V&V oli täällä mun seurana(oon siis tullu takas stadii jeejee...) ja nyt ku naispuolinen V lähti pari päivää sitten niin toinen jäi sentään tänne valmistamaan mulle gourmetaterioita. Mitäs me ollaankaa säädetty täällä...


No ainaski ollaan käyty Mascotissa, jonne ei ensin edes löydetty kun vasta parin yöllisen puhelun jälkeen. Hyvä minä joka olenkin käynyt kyseisessä raflassa vain noin sata kertaa. Pettymys oli kyllä suuri, kun salkkari-peli oli kadonnu jonnekin ja jouduttiin pelaan jotain telkkarivisaa vuodelta nollanolla. Tai jotain. Mutta MISSÄ on salkkaripeli??!!???!?? Sitä ei kukaan pelannu(tarkistin kyllä!) ja hyllykin huusi sen nimeä ikävissään. :( Tää oli jo julmuuden huippu.
Noh, kyllä se tv-peli oli kans ihan jees sitte ku vähän muokattiin sääntöjä ja luettiin vaan kysymykset joihin tiedettiin vastaus. :p Alkuillasta nautittu booli saattoi ehkä edesauttaa tilannetta..


Sitteku se V oli häippässy tein koko torstain jotain s******n neloistehtävää hiki hatussa, olin oikein hakenu kirjoja ja kaikkee tenttiä  varten ja muutenki ajattelin orientoitua koulun alkamiseen ja palauttaa sittenki aiemmasta suunnitelmasta poiketen ajoissa ne kaikki jutut. No kuinkas kävikään. Perjantaina oli deadline molemmille tehtäville ja perjantai-aamupäivällä sain ku sainki tehtyä sen nelosen. 7 sivua. Illan väänsin tenttiä, muttaku en löytäny mistään niitä kurssimatskuja enää nii olin vähän pihalla niistä kysymksistä ja ongin netistä ja kaikkialta jotain tietooni mitä sain ja tuskalla väänsin jonkunmoiset vastaukset. Sitte koulun loisssstavat nettisivut lagaa eikä anna mun lähettää sitä. Että terrrrrve.


No kävin mä perjantaina mun uudessa työpaikassa, sellasen perheen luona, kattomassa vähän miten jutut siellä toimii ja niinpoispäin. Olin odottanu jotain ökytaloo ja hi-tech -pesukoneita ja överifiiniä porukkaa ja yllätyinki positiivisesti, kun se olikin ihan tavallinen perhe ja ihan tavallinen koti. Tosi mukavilta vaikutti perhe ja lapset oli suloisia :) Vähän kyllä jännittää, että miten tää mun kotiapulaisen pesti tästä nyt lähtee käyntiin, osaanko nyt sitte loppujenlopukskaa käyttää pesukonetta ja sitä hellaa joka oli vähän monimutkainen, teenkö ruoasta liian mausteista tai mautonta, löydänkö ikinä sinne nuorimmaisen hoitopaikkaan, aiheutanko vesivahingon ja sytytänkö talon palamaan....???!
No eiköhän se siitä sitten ala luonnistua, ajan myötä ainaki. Perheen äitiki sitä sano että tekemällä tän työn sitten pikkuhiljaa oppii. Sain jo oman avaimenki sinne, en taida kyllä silti kehdata mennä vielä maanantaina röyhkeesti sisään vaan avaimilla... :P Jännityksellä odotellen!
                  Valloittava kaksari <3

Mutjoo tosiaan, Vn kanssa ollaan tehty kaikenlaista, käytiin jopa Kiasmassa(kun ilmaseks päästiin.. :D) ja näyttely oli aika mielenkiintonen, ei mikään abstraktin taiteen tyyssija vaan kaikennäköstä nukeista taikinaan. Ollaan myös harrastettu öisiä tutkimusmatkoja Helsinkin kartottamattomilla kaduilla ja nähty satamiljoonaa citykania <3

                   Citykani alright

Joo. Eilen oltiin Hn luona nautiskelemassa sivistyneesti viintä! V lähti vähän aika sitten Hn kanssa kävelylle, mä vaan en jaksanut mutta no, sainpa ainaki tän aikaan jos en muuta :D

mo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti