lauantai 22. toukokuuta 2010

You know life is cruel

...life is never kind! En oikein osaa kuvailla tänhetkisiä fiiliksiä. Mulla on niin paska olo ja vihaan sitä etten osaa olla oma itseni, kun en edes tiedä millainen oon! Tiedän millainen haluisin olla mutta en osaa lakata teeskentelemästä. Haluaisin purkaa näitä tuntoja johonkin, mutta oon vatvonu näitä omassa päässäni jo niin monta vuotta etten jaksa enää. En jaksais ajatella. Eikä pahemmin tunnu siltä että ketään kiinnostaiskaan. En tiedä enää mitä pitäis tehdä. :(

3 kommenttia:

  1. Voi sinä :( Kuule. Sit sinä neljän yön putkena kuule pidetään toisillemme terapiaa ja itketään jos on tarve!

    VastaaPoista
  2. Se venäjä on ihan hirvee!!!! paskaa paskalta xD

    VastaaPoista