lauantai 8. toukokuuta 2010

HYVÄ SUOMI!

JES! Niin sitä pitää leijonapojat! Oikeesti MIKSI sen typeristä typerimmän Anssin oli pakko teloa se polvensa just nyt??!!?!??!??? Puolustuspeli oli niin kökköä että Anssi olisi kyllä vaikka yksin toisella polvella pelastanut tilanteen. No en mikään jääkiekkoasiantuntija ole mutta pelillisten avujen lisäksi Anssi olis tuonut kentälle edes vähän kuumuutta ja charmia! Ainoa katseenkestävä tän vuoden maajoukkueessa on Lehterä ja sekin Tapparan mies. Perkele. <3


Oli asiat kaukalossa miten oli, mulla oli tänään kohtalaisen hyvä päivä. Eilen tulin takaisin kotihuudeille viettämään vapaaviikkoa, ja tänään olen taas pitkästä aikaa syönyt hyvin (liiankin hyvin) ja viettänyt aikaa perheen ja muutaman muunkin sukulaisen kanssa. Olin serkkutytön synttäreillä, jonne sitten jäin pelinkin tsiikaamaan. Pari lonkkua ja viinilasillista alle ja tunnelma on katossa. No olis se ollut kyllä muutenkin, on mulla sen verran mukavia sukulaisia :D Äsken sain kotiuduttua ja kohta kutsuu vällyt, huomista äitienpäivää silmälläpitäen!

AINNIIIIN ehinhän mä eilen ja tänään katsoa peräti NELJÄT McLeodin tyttäret tallennuksesta! En kestä sitä nostalgiaa kun rakastamani henkilöt tulevat ''ekaa kertaa'' sarjaan ja saa todistaa kaikki ihanat tapahtumat taas pitkästä aikaa <3 Muutama kyynel tais tulla tirautettua kun Kate ja Dave viimein saivat toisensa. Samalla sydäntä kalvaa karvas kateus Jodia kohtaan, jonka huomiosta kilpailee kaksi sarjan kolmesta kuumimmasta miehestä <3 mur. Tulis jo maanantai, uusi jakso, uudet kujeet! ;)

Nyt petiin, ehkä, jos saan persni penkistä. Öitä :::::::)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti