Bara vatten! No juuuuja! Vappupostauksen aika. Eihän itse riennoista ole kun vaivaiset muutama päivä aikaa vasta :P
Vappuaattona perjantaina menin koulukaverilleni JPlle joskus neljän aikaan. Muutama muukin koulusta tuttu tyyppi oli sinne eksynyt ja kymmenen minuutin ilmapallojenpuhaltelun jälkeen lähettiin autuammille metsästysmaille(noeinytsentään) eli etsimään espalta sopivaa leiriytymispaikkaa ja odottelemaan Mantan lakitusta. Heti Jipsun ovelle päästyäni sain kuulla kommenttia ''päheistä'' meikeistäni :D Luomet oli siis kokonaan pinkit ja silmäkulmissa semi-isoa askarteluhilettä(jota oli illan jälkeen vähän kaikkialla muullakin kun mun silmissä).
Kävelymatka sujui kohtuu kivassa säässä ihan kävellen ja törmättiin siinä jo kaikille helsinkiläisille tutuksi tulleeseen Supermieheen jolle JP lahjoitti yhden ilmapalloistani <3
Espalle oli eksynyt muutama muukin, mutta kuin ihmeen kaupalla löydettiin itsellemme loistava spotti ja vielä nurmikolta! Siinä sitten istuskeltiin, maisteltiin viiniä ja kuoharia ja tutustuttiin toisiimme ja uusiin ihmisiin :D
Keltahaalarit on meikäläisiä :D
Kuudelta Manta sai lakin päähänsä ja kaikilla oli hauskaa! (Oli kyllä ennen sitäki. Ja sen jälkeenki. En vaan nyt keksiny tohon muuta.)
Täytyyhän tytön puhdas olla ennenku voi lakin ottaa.
Kun oltiin saatu tarpeeksemme Espan tarjonnasta lähdettiin monien muiden tapaan vaeltamaan kohti Kaivopuistoa ja kännisiä teinejä.(Joita emme toki itse olleet. Okei olin varmaan meistä ainoo... teini siis.)
Kaivarissa yritettiin muunmuassa pakkoelvyttää yhtä jätkää(''ei hätää, me hoidetaan, me ollaan Diakista'') ja tappaa toisemme erinäisissä painiotteluissa. Ilta sujui rauhallisissa merkeissä, ja Kaivarin jälkeen suunnistettiin takas keskustaan jossa porukka hajaantui, käytiin Mn ja parin Jipsun kaverin kanssa ostamassa kebut ja siitä lähdinkin himaan mikä oli varmasti hyvä ratkaisu siihen nähden että aloitusajankohta oli kello 16. :)
Lauantaina mun piti olla vaan Runella kattomassa telkkaa, mutta E (joka tuli seuraksi) sai houkuteltua mut ulos koska aurinko paistoi, ja lähdettiin Ullikselle tsekkaamaan meno ja etsimään jotain En teekkariystäviä.
Ulliksella oli ihan kivasti porukkaa ja En kavereiden löytäminen osottautui haasteelliseksi tehtäväksi. Kun lopulta löydettiin ne, istuttiin hetki siinä kallioilla puhaltelemassa saippuakuplia kunnes tuli jäätyminen ja oli pakko lähteä hakemaan lisää vaatteita.
Ei, en ole teekkari. N lainasi hattuaan, koska omani piti majaa En kutreilla.
Mentiin En kämpille yhden Nikon kanssa ABCn kautta ja Ellä alettiin kokkailla melko eksoottista curry-pekonia :D Ihan hyvää siitä onneks tuli kun otti kyytipojaks pari bissee ja salmarishotin ;) Alkuperäinen suunnitelma oli lähtee jonnekin(?) tapaamaan Nikon teekkariporukkaa, mutta niin sitä vaan suunnitelmat muuttuu. Yöllä lähin viimesellä ratikalla himaan.
Kaikenkaikkiaan oikein kiva vappu, kielitaitoonikin sain harjoittaa mm. englannin, venäjän ja saksan osalta! :D Venäjän ja saksan kieli tuli kyllä koettua vähän liiankin konkreettisesti mutta EI SIITÄ SEN ENEMPÄÄ. Hauska vappu oli parhaassa seurassa <3 :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti