elämää Australiassa. Haluun sinne nyt ja heti!! Kuten arvata ehkä saattaa, katoin ehkä McLeodin tyttäret tänään...
MIKSI mulle ei ikinä käy niinku Jodille???!!? Tai Stevielle??? Tai kelle tahansa niistä!! YHYYYYY
Kattelin just Mol.fistä au pair-paikkoja ulkomailla ja heikolta näyttää. Yhden paikan löysin Lontoosta, mutta en välttämättä haluaisi Britteihin. USAan meno on aina ollut mun unelmana ja sen haluan myös toteuttaa, vielä kun oon nuori ja elinvoimainen! :DDD Paha vaan, kun kaikki paikat ilmotetaan vasta kesällä ja tässä pitäis pikkuhiljaa ilmottautua läsnä- tai poissaolevaks kouluun ens lukuvuodelle. Nyt jenkit vähän vauhtia masiinaan! Vaikka suomalainen perhe oliskin kauheen kiva :)))
Tuntuu, että nyt kun oon tuolla koulussa niin mahdollisuudet päästä au pairiks olis aika hyvät, vaikka oonki ekan vuoden opiskelija vasta. No ei kai sitä niille tartte kertoo ;P Mutta hygienia- ja ensiapupassista on varmasti etua paikkoja hakiessa! Täytyy siis vaan toivoa että paikat tulee ennen 1. elokuuta avoimiks!
Ei mulla muuta. Unelmointi iskee näköjään aina keväisin ja täytyyhän tää into nyt hyödyntää toki :D
KEVÄT<3
////////EDIT/////////: Unohdin hehkuttaa! Kuinka saatoin!!??!
SUOMI VOITTI USAN!!!!!!!!!
Eikä vähiten meijän jellonien oman huulipunapojun ansiosta ;)
Tää(minä, ei Komarov! Tai mistä mää tietäsin..) lähtee nyt hankkimaan lastenhoitokokemusta naapuriin, morje! :D

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti