torstai 20. toukokuuta 2010

Tuskaa

Mustaa.Pelkkää mustaa. Suomen häviö STnan Tsekille oli niin täpärä ja koko peli oli niin hermoja raastava ettei mitään järkee. Onneks katoin pelin yksin, niin etten päässyt vahingossa kuristamaan ketään viatonta kanssakatsojaa. Naapureiden illan kohokohta oli aivan sataprosenttisen varmasti kuunnella ensiksi mun raikuvia riemunkiljahduksia ja niiden transformaatioo epätoivon tukahdutettujen voihkaisujen kautta lohduttomaan vollotukseen..

Äitin kanssa puhelimessa mietittiin, että jos tästä nyt jotain positiivista haluaa väkisin hakea niin voipahan ainakin rauhassa pyhittää viikonlopun vaikka auringolle jääkiekon sijasta! Vaikka kyllä mielelläni olisin pari rusketusrajaa uhrannut mitalin vuoksi... No, eipähän tartte tänään jynssätä ripsareita silmistä, kyllä kotikatsomoonkin huokunut Leijonatuska säästi mut siltäkin vaivalta!

Jotain hyvää tässäkin päivässä, sain nimittäin kouluhommat tehtyä just äsken(ylläri viimesenä iltana silmät ristissä) ja enää olis vaan raahauduttava huomenna koululle tulostamaan ja palauttamaan. Se kesäkuun ekan päivän uusintatentti kyllä vähän kummittelee, mutta eiköhän ne tenttikirjat siinä nurtsilla makoillessa vuoda tietonsa mun aivoihin kuin itsestään as if :DDD

Taidan tästä pikapuoliin painua petin puolelle, näkemään unia ens vuoden Leijonista ja Anssin johdolla voitetusta MM-kullasta 2011! Öitä!

2 kommenttia:

  1. Ja mä oon happyhappy kun Suomi tippui! Jättebra!
    Jag älskar dig, min kompis!

    VastaaPoista
  2. 2 viikkoa!?! Nyt ryhdistäydy ja ala kirjoittamaan! ei mee montaa minuuttia! :)

    VastaaPoista