BABY BABY BABY OOOOOOHH! Love Justin Bieber :)
Vietin viikonloppuni nuortenleirillä ja näin taas monia tuttuja naamoja. Se on hassua, kun oikein mietin asiaa niin oivalsin että pidän oikeastaan lähes jokaisesta tyypistä joka siellä oli. Minä, joka vihaan kaikkia ihmisiä! Kyllä jokaisessa jotain on joka ärsyttää, mutta mulla on vahva taipumus nähdä kaikissa vaan ne pännivät puolet ja yleensä vielä vähintään kaksinkertaisina. Hyvät kaverit nyt tietysti on poikkeus, en kai edes minä jaksaisi vapaaehtoisesti viettää aikaani ihmisten kanssa joissa en näkisi mitään hyvää :p Minä tuleva sosiaalialan ammattilainen! :D
Joka tapauksessa, tästä voi kaiketi jo päätellä että kivaa mulla ainakin oli! Voitin yhden kisan(palkintona oli suklaata, mutta sitä ei tiedetty etukäteen niin se ei voinut mitenkään vaikuttaa mun voitontahtooni..) ja ryhmässä voitettiin myös yksi kilpailu ja toisessa tultiin hopealle, sekin vaan sen takia kun meille ei kehdattu antaa niin paljoo pisteitä kun oltais ansaittu. :D Saatoin myös kokea ihastumisen ensiasteen mutta se ei liene yllätys kenellekään. Saara 'suljetulla' alueella kymmenen kakslahkeisen kanssa ja soppa on maustettu!
Omia kuvia en leirillä valitettavasti ottanut, kun kamera oli oletettavasti jäänyt tänne Helsinkiin(en tosin ole varma, ei oo näkyny), mutta tuskinpa sieltä mitään julkasukelposta oliskaan, ainakaan musta.
Vitsi tuolla ulkona on kesäistä! Tekis mieli mennä vaan rannalle makoileen, mutta yksin en todellakaan saa lähdettyä eikä mulla oikein oo täällä kavereitakaan joitten kanssa mennä. E on päivät töissä viiteen saakka, Hlla nyt ei koskaan oo aikaa, Mllä on muita kavereita joiden kanssa olla ja toinen H asuu jossain hevonkuusessa. Pitäis varmaan sosialisoitua naapureiden kanssa, vaikka sen tytön jolla on koira jota oon rapsuttanut jo sata kertaa mutta jonka omistajalle en oo sanonut muuta kun 'moi' :p
E kyllä haluais olla ulkona mutta kun ne työt :( Tänäänkin se ehdotti että mentäis sen kukkuloille(ei tartte ymmärtää väärin) istuskelemaan, mutta ah ja voih, LÄTKÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! <333
Oon kiekon orja :) Onneks Ekin sitten lopulta alistui kohtaloonsa, vaikka ehdottikin pelin seuraamista ulkosalla läppärin, webbikameran ja television lyömättömällä combolla :D hmmmm nyt siltä tosin tuli joku hämärä viesti ''ota kone sitten mukaan''.. Mitä se taas suunnittelee eikai se oikeesti luule että suostun sen ideaan??!!? :DDDD
Mä kuulun siihen ryhmään joka on täynnä vikoja ja sä vihaat mua, mutta hengaat säälistä mun kanssa :D
VastaaPoistaIkävää tuottaa pettymys, mutta sellaista ryhmää ei ole olemassa ja jos olis niin sää olisit viimesiä jotka siihen kuuluis :DD
VastaaPoista