tiistai 29. kesäkuuta 2010

Summery pienempikuinkolme

Jjjeeeeaaaah! Tänään oli taas kivaa! :D Kohta tullaan varmaan vauhdilla alas... :P
Tällasten juttujen parissa vietin aamupäivääni. Huomioikaa erityisesti hiekkalaatikolla oleva dino! :D

Aurinko paahto ihan hulluna! Grillasin itteeni tänään ikuisuudelta tuntuvan ajan(ehkä jonku tunnin) ja sain ehkä jopa pienen, onnettoman rusketuksen aikaan! Selkään tuli kivasti kahdet rajat, miten voi bikinit muka liikkua sillai... pöh.

S:n päästyä töistä lähettiinki sitten ylläripylläri rannalle! Sinne oli sattunu muutama muukin paikalle ja törmäiltiin tuttuihinkin, joitten kanssa sitte uitiin ja niinpoispäin.


Jossain vaiheessa käytiin S:n kanssa ostamassa pikku sidukat KAHDELLA EURRROLLA ja mentiin muitten mukana varilan kentälle kattoon pesistä. Kuumia miehiä kentällä, ah :DD Oli ihan kivaa juu!

Oli NIIIIIN kaunis ilta ettei mitään järkee! Käytiin siis vielä ylläripylläri pelin jälkeen uimassa ja oli lämmintä ja ihanaa ja kivaa :)

Kunnon teinisensuurit... :) Nyt varmaan nukkumaan, sillä huomenna kohti Helsinkiääääääää med M!! Tulee ihan huippua! :) Ei pitäis manata mutta toivotaan että kesän lumous toimis tässäkin ja antais meille mahtavan reissun! Perjantaina takasin, tää viikko on ollu ihan huippu tähän asti ja koko viikosta on näillä näkymin tulossa ultimatejättekiva! :D Pitäkää ittenne miähinä, MO!

2 kommenttia:

  1. se kun tulee kovaa ja korkealta alas on kyllä suhteellisen perseestä ja epäreilua!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. jep! mutta mää en aio tulla... vielä hetkeen ainakaa :P

    VastaaPoista