maanantai 28. kesäkuuta 2010

Hyvä päivä

Sitä se oli tänään. Pitkästä aikaa oli kivaa sillai ettei koko ajan joku vituttanu takaraivossa. Ihan jees fiilis siis!
(Kuvituksena sekalaista materiaalia viime kesältä, mm. kesäteatteria ja vironreissua. Ignore mun kaunis poikatukka joka teatterin syytä sekin :D Kesä <3)



''Aamulla'' kun olin saanu itteni ylös sängystä kattoin McLeodin tyttäret. Heti kun alettiin kertaamaan aiempia tapahtumia mä tiesin mikä jakso oli tulossa. Osasin siis jo alusta asti varautua mahdolliseen ja aika todennäköseen kyyneltulvaan... Onneks jollain ihmeen kaupalla koko muu perhe oli just ehtiny lähtee jonnekin ja sain katsoo koko jakson alusta loppuun ihan rauhassa. Ja ei mun uumoilu osunu yhtään harhaan, kaikkien aikojen, kaikkien sarjojen surullisin jakso kirvoitti mussa ihan odotetut tunteet.
R.I.P. Alex <3 

Just kun olin sopivasti alkanu toipua aamun tunnemyrskyltä ja silmien punotuskin oli enää muisto vain(as if...) E soitti ja ehdotti hengausta rannalla. No enhän toki voinut kieltäytyä ja rannalla seuraan eksyi teini jos toinenkin ja siinä ku oltiin hetki köllötelty niin päätettiin että nyt toteutetaan tää ikuisuus''projekti'' ja haetaan vihdoinki sitä kiinalaista! :D E:n ei valitettavasti tehny mieli syödä, joten se lähti tapaan muita kavereita ja me muut sitte suunnattiin ihanaiseen King Gardeniin. Ostettiin kolme ateriaa neljään pekkaan ja hyvin riitti, vaikka T väittikin tulleensa vaan vihaseks niin ''minimaalisesta'' annoksesta. Ei kuulemma ollu tarpeeks rasvasta :D

Nii ja kiinalaisen(joka syötiin tietysti piknik-hengessä rannalla <3) jälkeen käytiin ostamassa ''vähän'' karkkia ja pelattiin ristiseiskaa, jonka MÄ tietty voitin! :D Mua on ny omituisesti onnistanu peleissä viime aikoina... mut kaipa sitte sanonta 'jos ei onnea pelissä, niin onnea rakkaudessa' toimii toisinkin päin. :)

Eksyin myös JÄRVEEN poikien Tn, Vn ja Ln kanssa ja olin vissiin ainoo jonka mielestä vesi oli lämmintä! En tiedä mikä niitä vaivas vai oonko mä tähän saakka onnistunu pulikoimaan vaan niissä Suomen kylmimmissä vesissä... Kivaa oli kummiskin.

Mentiin En kanssa sitten naapuriin lapsenlikoiks. Oltiin kyllä aika laiskoja ja ainoot leikit joita suostuttiin leikkimään oli ne joissa ei tarvinnu poistua sohvalta :D Barbeilla tuli sitten leikittyä aimo annos pitkästä aikaa, pitäis varmaan kaivaa omatkin barbit jostain kaappien kätköistä, niillä on tullu viime aikoina leikittyä ihan luvattoman vähän!

 Illalla suunnattiin takas rantaan pelaamaan korttia En ja sen poikaystävän Tn kanssa. V liitty myös seuraan ja sen kanssa kävinki sitten uimassa vielä toisenki kerran. Kaks kertaa vedessä tänään, tän kesän ennätys! :D

Kiva päivä siis kuten sanottua. Kohta vois suunnata petiin ja kokeilla josko huomenna jaksais lähtee kohti pääkaupunkia. Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti