Lämmin! IIIH rakastan tätä kesää!! Mitä oli viime kesä verrattuna näihin keleihin? EI MITÄÄN! yli kakskytviis astetta joka päivä... alkukesästä iski jo melkeen uskonpuute, mutta tällasta inkkarikesää ei olis uskaltanu hyvällä tahdollakaan odottaa!
Huhhuh, söin just itse tekemääni spagettia ja jauhelihakastiketta ja oon ihan täynnä.. Nyt odottelen jälkkärijätskiä jota noitten pikkusten pitäis kohta lähtee hakemaan. Kuuma on ja aurinkoki paistaa välillä! :)
Meinasin kirjottaa, että eipä oo mitään erikoista viime päivinä sattunutkaa, mutta sitten muistin että kulunut viikkohan on ollu täynnä kaikkee kivaa!
Viime viikon keskiviikkonahan lähdin sinne Helsinkiin hoitamaan vähän asioita, tai yrittämään ainakin. Aluks luulin lähteväni yksin, mutta sitten tulin superonnelliseks kun ihana M suostu lähtemään mun kanssa päivän varotusajalla! :)
Fiksuna tyttönä otin tietty tietokoneen mukaan laskujen maksamista ja facebookittelua varten, mutta unohdin tiettynettitikun tänne Vammalaan. No, alkuharmituksen jälkeen tää unohdus osottautukin ihan hyväks jutuks, eipä ainakaan jumitettu koneelle kaikiks päiviks vaan kulutettiin aikaamme kaikkeen kivaan hengailuun, ja mikä hienointa, ulkosalla! Helsinki on niin pirun kaunis kesäkaupunki!
Bongailtiin yllättävän paljon(oon ennen ollu sitä mieltä että Helsingin miehet ei oo kovin kummosia) hotteja miehiä, silmänruokaa siis riitti ;) Oli jättekivaa, suurimmat kiitokset M:lle! <3
Päivän asu -kuva :D xDD
Perjantaina jo palailtiinki takasin kotipuoleen, koska mulla oli riparijuttu nuakkarilla. Siellä näki taas muutamia ihania leiriläisiä ja iltaohjelmaki oli melko jännä :DD Ehdittiin grillaillakin itteemme M:n ja S:n kanssa joku päivä, oliskohan ollu lauantai... menee päivätki sekasi näin kesällä :D
Lauantaina mentiinki sitten juhlimaan S:n synttäreitä M:n, V:n, L:n ja tietty ite S:n kanssa. Aloteltiin rannalla, tehtiin omnom ''drinksuja'' ja pelattiin korttia. Illan hämärtyessä suunnattiin kohti Baronia, S:n eka kerta siellä ja kyllä me sitte otettiinki ilo irti :D Jouduin vaa lähtemään suht aikasin, sunnuntain konfirmatioo silmälläpitäen.
Pople on PARASTA! <3
Sunnuntaina sitten neljän tunnin yöunien jälkeen kävin pikasuihkussa, juoksentelin ympäri huushollia paniikissa etsien mekkoa(jonka sitten sain kuulla löytyvän kirjahyllystä??) ja meikattuani ajoin hakemaan E:tä. Siinä ajaessani sitten vasta tajusin että ei hemmetti siitä on joku viis tuntia tosiaan kun tulin sieltä baarista, onkohan mulla vielä promilleja noooo, toivottavasti ei tuu poliiseita... :P Krapulaa ei ainakaan ollu :) :D
Konfirmaatio sujui hyvin ja lapsoset oli ah niin kauniita ja komeita ja kaikki oli ihanaa :) Lämmintäkää ei ollu kun se 30 astetta, oli suht kivaa istua alba päällä koko se pari tuntia :D Mut onnee vaan niille pojille joilla oli alban alla tosiaan se musta puku.... :DD
Laulukierroksella ei haluttu missään nimessä hajaantua, ja kun paikkoja oli ''vaan'' joku 14 niin päätettiin ottaa riski ja laittaa turnauskuntomme testiin... Ihan hyvin siitä sitten selvittiin, ku käytiin eka tankkaamassa Saluunassa srk:n piikkiin :D
Su-iltana saatiin vielä Leevin kanssa houkuteltua Tuomokin uimaan meidän kanssa. Oli hauskaa hullutella järvessä ihan vaan sisarusten voimin. En muuten muista, koska oltais viimeks oltu kaikki yhdessä uimassa! Myöhemmin vielä grilailtiin ja pelattiin Hold'emia. Hävisin yllättäen. NIIN ja mun voittoputki on alkanu katkeilla muissakin peleissä, ei kai tää vaan nyt enteile sitä että mulla olis kohta onnee rakkaudessa...??? :s
Jep, mutta ei tässä sen kummempia, jätski saapui, Mro :D

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti