On taas niin tylsää että huhhuh. Tää bloggerkin väittää joka kerta että mun tunnukset on väärät ja vaikka oon vaihtanu salasanani jo sata kertaa samaks joka kerta niin tää ei silti hyväksy niitä.
Väsyttää, vituttaa ja... vituttaa. Isä haluaa kattoo jotain -tun jalkapalloo eikä suostu kuuntelee mitään vastaväitteitä. Yritettiin äitin kaa ehdottaa sille että menis naapuriin katteleen kun sieläki sitä kumminki katellaan, vastaukseks saatiin vaan kiukuttelua. Jumankauta että on äijällä pokkaa haukkua MUA lapselliseks!
Tänään olin hetken rannalla kavereitten kanssa mutta sitte sieläki oli liian kylmä niin kaikki lähti vaan himaan. Tylsää! E tarjos sentään pehmiksen. Siitäki tuli tosin huono olo ja vielä huonompi omatunto. Että hellurei ja hellät tunteet vaan tällekin suomen kesälle ja kesäfiiliksille!
Ens viikolla olis tarkotus lähtee (ja lähdenkin!) Helsinkiin hakemaan verokorttia ja siivoomaan. Aattelin kattella myös jos löytäisin jostain niitä uusintatenttimatskuja. Varmaa kuitenkin on, etten muista tehdä noista kun korkeintaan yhden. Oon koittanu kysellä seuraa itelleni mutta kukaan ei tunnu olevan sen suuremmin ajatusta innostuneempi... Ei hätää, kyllä mä pärjään, homehtukaa vaan pyhässä keskinäisyydessänne Vammalan aurinkorannoilla!
En keksi mitään positiivista tällä hetkellä. mo
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti