Ensin vähän eilisestä. Teatterin jälkee kaveri tuli siis mun pikku kämppääni saunoon, ehostautuun ja siinä vähän alotteleenki sitten. Hassua, ite oon aina ollu vähän sellanen että ku viihteellä ollaan niin viinaa naamaan vaan, sama se mitä kunhan nousee päähän -tyylinen, ja kaveri samaten, mutta edellisviikonlopusta jäi kyllä sellanen tunnelma että ei tee mieli enää yhtään juoda sillai hampaat irvessä jotain helvetin pahaa myrkkyä että vaan tulis ''hyvä fiilis''. Eilen siinä kaverin painostuksesta sitte kuitenki vedin jotain mansikkalikööriä spritelantrilla, ja oli niin tujua että vähän pakolla piti kitusista kaataa. Siinä kohtaa varmaan ekaa kertaa koko pienen elämäni aikana ajattelin, että jos alkoholia on pakko juoda niin kyllä siitä pitää nauttia. En nyt tiä yhtään kuinka selkeeks sain pointtini tällä selostuksella :DD Eniveis, toivottavasti nää mun juomistottumukset tästä nyt alkais vähän muuttua. Koskaan ei oo ollu tapana vetää niin paljon että muisti menee ja sammun minne sattuu, mutta morkkiksia on silti tullu(kenelle ei...) eikä se koskaan kivaa oo kun kaikki illan mokailut on kohtuu hyvin muistissa :P Silti oon alkoholin kanssa ollu yleensä kohtuu ''kiltisti''. Tästedes vielä kiltimmin...
Btw, IKINÄ en enää lisää sukulaisia kavereiks facebookissa. Eilen ku oltiin lähössä niin äiti huikkaa perään että ''hauskaa iltaa, muista kuitenkin oikeesti että kohtuudella!'' Kun kuitenki oon yleensä ollukki ihmisiks, niin olin siinä sitte vähän että mistä se on muka kuullu mun siittä yhestä ainoosta muistinmenetys-oksenteluillasta?? Niin FEISBUUKISTA tietenki, sukulaiset armeliaasti infonneet mun statuksista. lol.
Saatiin siinä sitte kuitenki lähettyä, parin kaveripojan kyydillä keskustaan ja ei muutaku tän pikkukylän helmiä kiertään :D Ekassa baarissa oli joku esiintyjä, niin siä oltiin kun sillit suolassa, mutta bongasin niin monta hyvännäköstä tuttua ja tuntematontaki että olisin viihtyny pitempäänki. Ainoo puute kyseisessä raflassa vaan on tanssilattian(ja -musiikin) puute, ja kaverilla alko olla tylsää. Pienen kiukkuilun jälkeen taivuin sitte vaihtamaan paikkaa, itelläki kumminki vähän tanssijalka vipatti. Kävi ilmi, että paikanvaihdos olikin ihan kiva juttu! Illan mittaa kumminki kaikki ekan paikan komistukset saapu paikalle ja tanssiessa oli mitä mahtavin tilaisuus silmäillä hottiksia! ;) ja APUA, bongasin kuuden vuoden takaisen ihastukseni/kaverini eksän ja kaikki vanhat tunteen pulpahti pintaan.. :D siinä sitte aikani huokailin tanssilattialla ja hehkutin kaverille kyseisestä pojasta. Sit tajusin ''tilaisuuteni'' tulleen ku poika oli baaritiskillä ja vieressä oli just mun mentävä kolo! Rohkasin mieleni sitte ja menin siihe tilaan VETTÄ ja siitä sitte alettiin vähän jutulle. Lähin kuitenki menee aika pian ja harmittelin tyhmyyttäni. :( Myöhemmin kuitenki istuttii kaverin kans jossai ja hoin ääneen ittekseni että ''tuu nyt jutteleen, pliiis tuu nyt juttelee!!'' kaveri siinä ihan kyllästyneenä että ''ei se saara nyt tuu.'' Ja eikös vaan samalla sekunnilla lähteny jätkä meijän pöytää kohti :D Kaverin ilme oli kohtuu hyvä. :::D
Noh, sen voiki sitte päätellä että pienen sananvaihdon jälkee tuli hiljasta vaikka kuinka koitin keksiä tikusta asiaa ja sit jätkän kaveri jo tuliki ja ne lähti tanssii. Eikä ees kysyny meitä. :( Voi mokaus. NOOOOoooo, ens viikonloppuna paremmalla menestyksellä!
Hohhoijaa. On tää hassua. Tänää olinki sitte vaan kotona yövaatteissa viiteen saakka, ja puol kuudelta suuntasin naapuriin lapsenvahdiksi. 15 egee kahesta tunnista lattialla istumista ja nuken syöttämistä, aika iso summa mun mielestä. Mutta ei mitään, en kieltäydy :P Monet varmaan saa enemmänkin, mulle vaan tuntuu isolta summalta ku en koskaan mikään Roope Ankka oo varsinaisesti ollut. Illalla koiran ja kaverin kanssa lenkillä, joka suuntautuiki sitte Siwaan, jonka ah niin ihania suklaarusinoita tässä parhaillaanki vetelen. Puhuttiin vaan kaikenlaista, lähinnä miehistä, on ne niin saatanan hankalia.
Ei muuta, öitä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti