lauantai 14. marraskuuta 2009

Jep jep!

Tällasta tänään. Olin kaverin ja toisen kaverin ja sen kaverin kanssa vähän Tampereella ''shoppailemassa'', tosin ei löytynyt mitään, ensinnäkin koska Ginassa oli törkee jono yllättäen niin ei viittiny paljoo jonotella, säästypä ainaki rahat heselle :P SEn jälkee tultii takas kotii (...)

Seittemältä pitäis olla paikallista teatteria kattomassa, sit saunaan ja baanalle kavereitten kans! Aika peruslauantaita luvassa, mutta mikäs siinä. Taitaa olla kyllä mehulinja tulossa, tai ainaki melkein! Enää ikinä ei kehtaa olla niin pää jääsä kun viimeksi kun täällä pyörin.

Ihan jäämee väsymys iski jostain, niin turha postaus ettei mitään järkeä miksihän ees vaivauduin. :P Nojaa. En voi ees laittaa mitään kuvia kun kameran laturi on josain ties missä taas. Mut mmo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti