Kivaa päivää vaan kaikille, täällä yksi aamutorkku kylpytakissaan päivittelee kuulumisia!
Vaikka mitään varsinaista ei ookaan nyt tapahtunu. Kuinka rento tää kesä onkaa tähän asti ollu, onneks en saanu töitä! :D Sain vuokranki maksettua ylppärirahoista ja ylikin jäi, tosin ei parane silti tuhlailla... aika peeaa meininki päällä kaikesta huolimatta :P
Eilen olin eniveis uimassa yhellä kivalla pikku lammella äitin, Leevin ja Sepen kanssa. Alunperin mentiin sinne kokeileen, josko Sepe haluais pulikoida, sillä kun on varmaan pikkusen kuuma tolla mustalla turkilla 30 asteen lämpötilassa! Harmi vaan, kun se sai pienenä ollessaan kauheet traumat vedestä, kun joku nainen keltään kysymättä kanto sen väkipakolla järveen ku ''kyllähän koiran nyt pitää uida osata''! Arvatkaa vaan onko sen jälkeen paljon mulinut... No eilen kummiski päätettiin give it a shot. Kauan sitä sai maanitella, mutta sitten ku luovuin järvestä käsin huhuilemisesta ja menin uudestaan veteen rannasta niin Sepekin sitten uskaltautui upottamaan tassut veteen. Voi että se oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin suloinen, mahan se vielä suostui kastelemaan mutta häntää varoi minkä kerkes :D Ihana Sepe kun tallusteli siellä edestakaisin häntä heiluen :)))) Toivottavasti viilensi! :D
Loppupäivän hengailin sitten ylläripylläri rannassa med friends. Juuuuja olin uimassa Wn kanssa ja muitten piti vahtia meidän kamoja. No eikös ne sitten lähtenyki kiesille jonkun Pn kanssa ja jätti meidän kamat sinne oman onnensa nojaan. No ei siinä mitään, mutta ku ne oli vieny mun ainoan vaatekappaleeni mukanaan ja mä olin vielä pyörällä liikenteessä! :D Onneks V kumminki tuli hätiin autolla ja kävi heittämässä mut kotiin :P
Tänään olis tarkotus mennä Leevin kanssa syömään vähän kebua, jonka jälkeen äen todennäköisesti Hta pitkästä aikaa :) Illalla grillijuhlat sukulaisten luona. Rentoilua siis luvassa, tänäänkin. :D En valita ;D
Ei mulla muuta, CIAO!
Onneks jollain on elämä :) Mä vaan teen töitä aamusta iltaan kun on tylsää. Juurikin tulin nimittäin töistä ja kohta meenkin jo takasin.
VastaaPoista